Kiváló 2018. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. augusztus 30.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Idén is több napot töltöttünk el a szállodában. Itt még nem csalódtunk. Segítőkész, barátságos személyzet. Nagyon jó a konyhájuk,változatos, ízletes ételek, bő választék volt, akár a reggelinél, ebédnél, délutáni kényeztetésnél, illetve a vacsoránál. Mindenütt tisztaság. A wellness részleg is nagyon jó, ott is tisztaság van. A tó kb. 15 perces sétára van, amiben minden nap jó volt fürödni, nézni a vadkacsákat és a kisvöcsök csapatot úszkálni a tóban. Hévíz belvárosát is érdemes végigjárni, gyönyörűen rendezett, szép virágos területek vannak. Sajnos megszüntették az érkezés, vagy a távozás napján az ebédlehetőséget, ami eddig benne volt az All inclusive ellátásban, amivel szerintem ugyancsak áremelést okoztak, mint a 2015-től bevezetett parkolási díj bevezetésével. Igaz, hogy a parkolási díjat csak a 7 napnál kevesebb tartózkodás esetén kell fizetni! Mindenkinek csak ajánlani tudom a szállodát!
Elkeveredett a foglalásunk.Nagyon nehézkesen ment a megoldás.2 órát vártunk, míg végre kaptunk egy szobát, holott volt üres szobájuk. Az első délutánunkat el is szúrták ezzel. Voltunk már többször itt, eddig mindig meg voltunk elégedve. Most annyira nem. A személyzet is udvarias kedves volt, de...
Azt kaptam amire számítottam, de volt egy két dolog amivel kapcsolatban javaslatot is tennék.: a matrac számunkra nagyon puha- süppedős volt, kényelmetlen, a fürdőszőbában kevés ahol a fürdőruhát szárítani lehetne ( szárító, vagy a wellnesben centrifuga ezen segítene), Azt csak sajnálni tudtam...
Nekem az volt a problémám, hogy a Danubius ensana kártyára nem írtak fel pontot, mert már kilépett a szálloda ebből a csoportból. Voltunk már itt többször is, és pont a kártya miatt mentünk újra, mert szerettünk volna pontokat gyűjteni, úgy ahogy azt eddig is tettük. A szálloda nagyon jó volt, és...