Kiváló 2020. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. október 5.
Ajánlom a helyet másoknak is!
A jó benyomás már a foglalásnál kezdődött, Zsuzsanna nevű hölgy tájékoztatása tökéletes volt, gondolkodás nélkül lefoglaltunk a szállást All inclusive ellátással és nem csalódtunk. A szóba, az ellátás a wellness részleg, minden szuper volt! Egy dolgot fogadtunk meg, hogy soha többen nem megyünk All inclusive ellátással, mert 3-4 kilókat híztunk, ami nem a szálloda hibája (vagy még is)!!! De soha nem mondd, hogy soha!!!
Elkeveredett a foglalásunk.Nagyon nehézkesen ment a megoldás.2 órát vártunk, míg végre kaptunk egy szobát, holott volt üres szobájuk. Az első délutánunkat el is szúrták ezzel. Voltunk már többször itt, eddig mindig meg voltunk elégedve. Most annyira nem. A személyzet is udvarias kedves volt, de...
Azt kaptam amire számítottam, de volt egy két dolog amivel kapcsolatban javaslatot is tennék.: a matrac számunkra nagyon puha- süppedős volt, kényelmetlen, a fürdőszőbában kevés ahol a fürdőruhát szárítani lehetne ( szárító, vagy a wellnesben centrifuga ezen segítene), Azt csak sajnálni tudtam...
Nekem az volt a problémám, hogy a Danubius ensana kártyára nem írtak fel pontot, mert már kilépett a szálloda ebből a csoportból. Voltunk már itt többször is, és pont a kártya miatt mentünk újra, mert szerettünk volna pontokat gyűjteni, úgy ahogy azt eddig is tettük. A szálloda nagyon jó volt, és...