Kiváló 2020. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. október 13.
Ajánlom a helyet másoknak is!
A szálloda minden igényünket tökéletesen kielégítette, a személyzet udvarias. Az ételek minősége és mennyisége pazar volt, újdonság volt , hogy a földszinten kávé és üdítőautomatát helyzetek el, nagyon jó az ötlet.Ami csalódás volt az az, hogy a gőzkabin nem működött technikai okokból. De ehhez már lassan hozzászokunk, mert 3-ad szor jártunk így. Ami még mindig nem sikerült egyetlen szállodának sem az a TV adók számának növelése. Pedig inkább idősebb korosztály veszi igénybe a szállodát, akik este már tévét néznek és nem buliznak.
Elkeveredett a foglalásunk.Nagyon nehézkesen ment a megoldás.2 órát vártunk, míg végre kaptunk egy szobát, holott volt üres szobájuk. Az első délutánunkat el is szúrták ezzel. Voltunk már többször itt, eddig mindig meg voltunk elégedve. Most annyira nem. A személyzet is udvarias kedves volt, de...
Azt kaptam amire számítottam, de volt egy két dolog amivel kapcsolatban javaslatot is tennék.: a matrac számunkra nagyon puha- süppedős volt, kényelmetlen, a fürdőszőbában kevés ahol a fürdőruhát szárítani lehetne ( szárító, vagy a wellnesben centrifuga ezen segítene), Azt csak sajnálni tudtam...
Nekem az volt a problémám, hogy a Danubius ensana kártyára nem írtak fel pontot, mert már kilépett a szálloda ebből a csoportból. Voltunk már itt többször is, és pont a kártya miatt mentünk újra, mert szerettünk volna pontokat gyűjteni, úgy ahogy azt eddig is tettük. A szálloda nagyon jó volt, és...