Átlagos 2024. januárban, családjával járt ittÉrtékelt: 2024. január 5.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
Január első hetében, két éjszakát foglaltunk, még szerencse, hogy nem többet. Az all inclusive ellátás lenne elvileg ami a különlegessége a hotelnek, de miután a konyha nagyon gyenge, így nagy csalódás volt. Többszöri étkezés van, de igazából egy jó színvonalú félpanziós hotel többet ad. A wellness ebédidőben bezár, 13:30-ig, takarítás miatt. Ilyet se tapasztaltam még sehol. Ráadásul, mivel a kiírás nem volt feltűnő helyen, ezért bementem, de az ott dolgozó kolléga, durván mutogatott, hogy closed, húzzak már ki. Az étteremben pedig reggel a fiam véletlenül leejtett egy kis tojást, amire az öltönyös "főnök" hangosan megjegyezte, hogy "Szép volt". Szóval a személyzet egyes tagjai valahogy elfelejtik mi a vendéglátás lényege.
Elkeveredett a foglalásunk.Nagyon nehézkesen ment a megoldás.2 órát vártunk, míg végre kaptunk egy szobát, holott volt üres szobájuk. Az első délutánunkat el is szúrták ezzel. Voltunk már többször itt, eddig mindig meg voltunk elégedve. Most annyira nem. A személyzet is udvarias kedves volt, de...
Azt kaptam amire számítottam, de volt egy két dolog amivel kapcsolatban javaslatot is tennék.: a matrac számunkra nagyon puha- süppedős volt, kényelmetlen, a fürdőszőbában kevés ahol a fürdőruhát szárítani lehetne ( szárító, vagy a wellnesben centrifuga ezen segítene), Azt csak sajnálni tudtam...
Nekem az volt a problémám, hogy a Danubius ensana kártyára nem írtak fel pontot, mert már kilépett a szálloda ebből a csoportból. Voltunk már itt többször is, és pont a kártya miatt mentünk újra, mert szerettünk volna pontokat gyűjteni, úgy ahogy azt eddig is tettük. A szálloda nagyon jó volt, és...