A Hotel Aquamarin Hévíz nyugodt, csendes városrészében található egy közel kéthektáros parkosított területen, a központtól 5 perc sétára. A szálloda saját tulajdonú mélyfúrású kúttal rendelkezik, mely kénben gazdag vizet termel és tölti fel a szálloda három termálmedencéjét.
Kellemes a szálloda wellnes részlege, kimondottan tetszett a kültéri uszoda, az ételek minösége, meghaladta a várakozásomat, sajnos volt egy-két dolog ami sokat rontott a megitélésen, a zuhanyzó ajtaját csak be és kifesziteni lehetett, valamint a fiatalabb pincércsapat tagjai inkább csak beszélgettek, még azt sem kérdezték meg hogy esetleg szeretnénk-e valami italt a vacsorához, ellenben elözö este egy idösebb felszolgáló, mindent elkövetett, hogy jól érezzük magunkat. Köszönet neki érte! ! !
4Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Hotel Aquamarin válasza
Tisztelt Vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy elégedett volt a gyógymedencékkel és a külső medencével és szaunákkal. Reméljük, hogy ha legközelebb Hévízre látogat, akkor már törzsvendégként újra minket választ! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
2020. február 17., Hotel Aquamarin, front office manager
A szálláshely jó helyen (belváros, bolt), nagyon udvarias kiszolgálás. Kiemelkedő a fürdési lehetőség. Az épület lassan felújításra szorul, a konyhai választék lehetne bővebb. Ár-érték aránya megfelelő, csendes, nyugodt helyen van.
5Személyzet
4Tisztaság
5Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
3Étkezés
5Elhelyezkedés
Hotel Aquamarin válasza
Tisztelt Vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy elégedett volt a hotel elhelyezkedésével, gyógymedencékkel és a kiszolgálással. Bízunk benne, hogy törzsvendégként még visszatér hozzánk! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
2019. december 26., Hotel Aquamarin, Hotel Aquamarin***
Nagyon finomak voltak az ételek, a személyzet készséges volt, mindenben a rendelkezésünkre álltak. A wellness részlegen több pihenőhelyet kellene kialakítani, mert volt, hogy széket sem találtunk. Fürdőköpenyt a 2 éjszakát tartózkodóknak is biztosíthatnának. Mindent összevetve kellemesen telt el a "3" nap. Visszatérő vendégek vagyunk.
5Személyzet
5Tisztaság
5Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Hotel Aquamarin válasza
Tisztelt Petrovics Ferenc! Köszönjük értékelését, és örülünk, hogy mindennel maximálisan elégedett volt. Szeretettel várjuk vissza Önöket! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
2019. május 16., Hotel Aquamarin, Hotel Aquamarin***
Minden szép , mindenj ó, mindennel elégedett vagyok. Nyugodt , szép környezetben van. Saját gyógymedencéje és egészségügyi részlege van. Mindenkinek ajánlom. Igaz az orosz többség jellemző.
5Személyzet
5Tisztaság
5Ár / érték arány
3Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
4Elhelyezkedés
Hotel Aquamarin válasza
Tisztelt járókelők! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy elégedett volt a hotel elhelyezkedésével, gyógymedencékkel és a külső medencével, szaunákkal. Bízunk benne, hogy törzsvendégként még visszatér hozzánk! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
2019. április 3., Hotel Aquamarin, Hotel Aquamarin***
Már többször is visszatértünk a szállodába. Nem a legmodernebb, de igényeinket kielégíti. Szeretjük a gyógyvizes medencéket a wellness részlegen. A tisztaság a szállodában rendben van A félpanziós vacsora választék szerintem kielégítő. A reggeli is sokrétű, viszont tartalmazhatna presszó kávét is.
Mi tejmentes étkezést kértünk, amit maximális segítőkészséggel oldottak meg.
4Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Hotel Aquamarin válasza
Tisztelt Negro 0011! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy Ön is hűséges, hozzánk többször visszatérő vendég és most is elégedetten távozott. Ön azok közé a vendégek közé tartozik, akik valószínűleg már első alkalommal figyelmesen elolvassák szállodánk ismertetőjét és bizonyára olvasott olyan értékeléseket is rólunk, amit olyan kedves vendégek írtak, akik valami másra számítottak és emiatt csalódottan távoztak tőlünk.
Ismét köszönjük a bizalmat! Ön valószínűleg ismeri az ár / érték arány „mögöttes tartalmát”, nem számított luxus körülményekre, és ezért jó választás volt a Hotel Aquamarin. Nagyon bízunk benne, hogy még sokszor jön hozzánk! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
2019. április 3., Hotel Aquamarin, Hotel Aquamarin***
Először vettem igénybe terápiás szolgáltatást (a szállás nem itt volt), és nagyon kellemes meglepetés ért. Szeretném, ha a magyar egészségügyben mindenhol ilyen szolgáltatást lehetne tapasztalni. Az ott dolgozók kedvesek, a szakmájukat magas fokon művelik, és külön öröm látni, hogy Ők is jól érzik magukat a munkahelyükön.
Mindezt a gyógymasszázs, a víz alatti vízsugár masszázs, iszappakolás, mágnesterápia és a gyógymedence igénybe vétele alapján írom. Azt csak remélni tudom, hogy az ott dolgozókat anyagilag is ennek megfelelő díjazásban részesítik.
5Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
Hotel Aquamarin válasza
Tisztelt ppogany! Köszönjük, hogy értékelte gyógyászati szolgáltatásainkat! Minden érvényes magyar TAJ kártyával rendelkező személy a törvényi előírások szerint évente két gyógyfürdőkúrát vehet igénybe Országos Egészségbiztosítási Pénztári (OEP) támogatással!
Valójában „bárkit” beutalhat a háziorvosa évente két alkalommal, ahol a folyamatos, ülőhelyzetben végzett munka, a számítógép előtti görnyedés káros hatásait is enyhítik, kezelik. Reméljük, hogy ezeket legközelebb úgy veszi igénybe, hogy hévízi tartózkodása alkalmával a Hotel Aquamarint választja. Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
2019. január 18., Hotel Aquamarin, Hotel Aquamarin***
Először voltunk a szállodában, de biztos, hogy nem utoljára. Üdvözlő italként nagyon finom forró csokit kaptunk (kétszer is! ! ), az első vacsoránál pedig egy pohár bort. Ár/érték arány jó, az árban benne volt a félpanzió, a köntös, a két benti gyógyvizes medence, az úszómedence és a sószoba, valamint a parkoló használata is.
Lehet, hogy más is, mi ezeket vettük igénybe. Az ételek finomak voltak. A szoba berendezése jó volt, az ágy kényelmes, volt hűtő is a szobában. Szeretjük Hévízt, legközelebb is itt fogunk megszállni.
4Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
4Étkezés
4Elhelyezkedés
Hotel Aquamarin válasza
Tisztelt tarhonya! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy elégedett volt és nagyon reméljük, hogy törzsvendégként még sokszor visszatér hozzánk! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
2019. január 14., Hotel Aquamarin, Hotel Aquamarin***
Régóta szerettünk volna a hotelban pihenni. Nem csalódtunk. A szálloda nem új,de ár, érték arányban kiváló. Házias ételek vannak,megfelelő mennyiségben és választékban. Személyzet kedves,mosolygós. A Gyógyvizes medencék nagyon jók,a kültéri medence kiváló. Nagyon jól lehet pihenni. Ágy kényelmes,matrac,párna,paplan nem foltos.
Fehérek és tiszták. Ezt kihangsúlyoznám,mert voltam olyan négy csillagos szállodában ahol folt hátán folt volt,és nagyon koszos volt. Mi biztos vissza fogunk menni.
5Személyzet
4Tisztaság
5Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Hotel Aquamarin válasza
Tisztelt anita1! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy elégedett volt a gyógymedencékkel és a külső medencével, étkezéssel, személyzettel, tisztasággal, a kényelemmel és az ár érték aránnyal. Reméljük, hogy már törzsvendégként újra visszatér hozzánk! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
2018. augusztus 16., Hotel Aquamarin, Hotel Aquamarin***
A szoba kényelmes volt ! Jó lett volna , ha ebédre is lett volna lehetőség ! Az ételek nem voltak igazán jók ! A kávégépből valami ihatatlan lé folyt kávé helyet persze rendeléssel ez is megoldódott ! Azon kívül mindenki nagyon kedves volt !köszönjük a lehetőséget , hogy ott lehettünk !
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.