Jó 2024. decemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2024. december 19.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Az hétközi időpontnak köszönhetően nem volt zsúfoltság, így a kinti medence és a szaunák is kényelmesen használhatóak voltak. A fülöp-szigeteki dolgozók az étteremben nagyon figyelmesek, előzékenyek, udvariasak, angolul jól kommunikálnak. Ami furcsa volt, hogy a szobából nem lehetett a hőmérsékletet szabályozni, ehhez a recepciót kellett megkérni. Az én figyelmetlenségem volt, hogy nem ellenőriztem le a számlát a kijelentkezéskor, ahol 3 tételben számoltak fel szervízdíjat, illetve terheltek rám olyan italfogyasztást, amit biztosan nem mi fogyasztottunk el.
2 éjszaka, 3 nap szálltunk meg all- inclusive ellátással ebben a nagyon szépen felújított szállodában. Udvarias, segítőkész a személyzet,kényelmes , modernül berendezett szoba, finom és bő választék az ételekben, melyeket folyamatosan pótoltak. Teljesen elégedettek vagyunk a wellness részleggel...
All inclusive ellátás elnevezés fogyasztó megtévesztő ,az italok terén sajnos!!!!! Gepi szörpös üditők , száraz bor, és egy fajta csapolt sör tartozik a csomagba :( A kirakott poharak higiéniája többször tapasztaltuk minősithetetlen, A szobába felvinni se üditő se vizet nem lehet !!! Ezáltal a...
A lobby bárban lévő fotelek nagyon kényelmetlenek, beszélgetni nem lehet, mert akkora a távolság a fotelek között. A poharak a tányérok elhasználodva elöregedve, foltosak maszatosak. A kínálat gyenge . Az elöcsarnok annyira rideg, hideg minimalista, egyáltalán nem szimpatikus nem otthonos. A...