Jó 2015. szeptemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. május 13.
Ajánlom a helyet másoknak is!
A retro kedvelőinek ajánlanám a Panoráma hotelt Hévízen. Az 1975-ben elkészült épület, (akkori néven a SZOT LOUIS SAILLANT Gyógyüdülő)igazi múltidéző hangulatban magasodik ki a modern szállodák közül. Óriási előnye a többi hotelhez képest, hogy közvetlen átjárása van a szomszédos Szent András Gyógy és Élményfürdőbe és a Gyógytó is alig 150 méterre van tőle. Én a szobával nem voltam megelégedve mert elavult bútorok és kopott szőnyeg volt benne. Viszont mindezek ellenére makulátlanul tiszta volt! Az épület szobaszámához képest a parkolója túl kicsi, érkezési sorrendbe adják ki, ha később ér oda az ember már nincs hely. De lehetőség van a testvér szállodánál (Helios) parkolni barátságos áron. Kicsit messzebb van de legalább biztonságban tudhatjuk az autónkat. A személyzet kedves és barátságos, nem tudok semmi rosszat mondani róluk. Udvariasak és segítőkészek voltak. Az étteremről pedig grandiózus magasságban tudok beszélni! Zseniális konyhája van! Ízletes, változatos, mindenki megtalálja az egyedi ízlésének való ételt! Még néhány szó az árairól. Központi hotelhez képest reális áraik vannak. Remélem így marad ez idén is!
A szoba szép tiszta volt , az ételek finomak voltak és nagy volt a választék. A recepción a fogadtatás lehetett volna valamivel vendégszeretőbb , a meglévő fogadtatás kielégítő volt , de nem volt valami barátságos. Amit hiányoltunk az a medencék használata pl. szombaton rövid ideig volt...
Évente két alkalommal látogatunk a férjemmel Hévízre, minden alkalommal a Hotel Panorámát választjuk szálláshelyként, mivel kiváló az elhelyezkedése a személyzet udvarias, változatos a menü mindig szerepel hal az étlapon és az ízek is nagyszerűek, csak legekben tudok beszélni róla. Ami szintén...
Maximálisan meg voltunk elégedve kitűnő választás volt a hotel, azt kaptuk amit kértünk. Külön tetszik az a megoldás, hogy egy folyosó rendszeren keresztül eljuthatunk a gyogykorházba. Jó időpontot választottunk nem volt tömeg. A személyzet figyelmes, egy kedves gesztussal örvendeztek meg...