Átlagos 2016. decemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. december 10.
Ajánlom a helyet másoknak is!
3. alkalommal látogattunk el Hévízre.Szállásunk mind három esetben máshol volt. A Hotel Panoráma előnye,hogy közel van a busz-pályaudvarhoz,közvetlen beltéri átjárás a gyógyfürdőbe és tulajdonképpen ennyi. Ugyan is a szálloda erősen felújításra szorul,az ágybetét brutálisan kifeküdt,a padlófilc kopott,a falak festésre szorulnak,az ablak húz. Nem ép kellemes reggel 7 órakor falfúró hangjára ébredni,mert felújítják a szembelévő épületet. Ennek ellenére bármikor szívesen visszamennénk,mert a személyzet kifogástalan. Udvarias,figyelmes, nem tolakodó,segítőkész.Az ellátás bőséges, változatos. A személyzet előtt le a kalappal.
Már többször voltunk itt, visszatérő vendégek vagyunk . Azt kaptuk amire számítottunk . Ismét jól ki tudtuk használni a fürdőbelépőket a gyógycentrumban ahová zárt folyosón átlehet átmenni . A reggeli,vacsora finom választékos volt mindenki megtalálhatja a fogára valót . A szoba klímás erkélyes...
Többször voltunk már itt, csak pozitívan tudunk nyilatkozni a szállodáról: igen magasszintű szolgáltatás nyújt, így nagyon jól éreztük magunkat ez alkalommal is. Felnőttbarát és kevéssé állatbarát hely, tágas zuhanyzóval, az ellátás pedig pazar. Nekünk minden igényünket maximálisan kielégíti,...
A WIFIről csak azt válaszolhattam, hogy szörnyű, de nem szörnyű volt, hanem egyszerűen nem volt a 4. emeleten. Mobil WIFI-vel megoldottam, de egy komoly szállodánál ma már elvárás a használható WIFI. Ugyanezt megírtam tavaszi ottlétünk alkalmával, de javulást nem tapasztaltam. Igaz, akkor a 10...