Jó 2019. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. március 27.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
A szállás és a szolgáltatást végző személyezet megfelelő volt. Az étteremben viszont voltak rossz tapasztalataink: - a személyzet nem volt segítőkész. Ha fél 9-kor merészeltünk teritéket kérni a válasz ott van a lámpa alatt az evőeszköz. - leves büfénél meg kérdeztem, hogy csak a lé helyett hoznak-e tartalmasabb levest a válasz mit várunk 550 Ft-ért ez elég megalázó volt. Ez után a válasz után már nem is vettük igénybe a leves büfét. Nem kellene erőltetni ha nem fér bele az árba. - a reggeli választék szegényes volt löncs felvágott kocka alakú, hosszúra vágott, kerek formájú. 7 reggel ugyanaz volt az asztalon. Legalább 8 éve járunk ebbe a szállodába, de eddig ilyen rossz tapasztaltunk nem volt. Eddig szivesen jártunk ebbe a szállodába, mert az ellátás is megfelelő volt.
A szoba szép tiszta volt , az ételek finomak voltak és nagy volt a választék. A recepción a fogadtatás lehetett volna valamivel vendégszeretőbb , a meglévő fogadtatás kielégítő volt , de nem volt valami barátságos. Amit hiányoltunk az a medencék használata pl. szombaton rövid ideig volt...
Évente két alkalommal látogatunk a férjemmel Hévízre, minden alkalommal a Hotel Panorámát választjuk szálláshelyként, mivel kiváló az elhelyezkedése a személyzet udvarias, változatos a menü mindig szerepel hal az étlapon és az ízek is nagyszerűek, csak legekben tudok beszélni róla. Ami szintén...
Maximálisan meg voltunk elégedve kitűnő választás volt a hotel, azt kaptuk amit kértünk. Külön tetszik az a megoldás, hogy egy folyosó rendszeren keresztül eljuthatunk a gyogykorházba. Jó időpontot választottunk nem volt tömeg. A személyzet figyelmes, egy kedves gesztussal örvendeztek meg...