Kiváló 2024. januárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2024. január 8.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Pozitív: a nagy létszám ellenére az étkezés lebonyolítás korrekt volt, olajozottan ment; a kiszolgálással nagyon elégedettek voltunk. A két lift is elegendőnek bizonyult; nem kellett várakozni. Negatív: a parkolás (mélygarázs) szolgáltatás drága és körülményes igénybe venni. Úgy általában a bejelentkezési folyamat lassú ... erős késéssel foglalhattuk el a szállást és nem voltunk egyedül akik így jártak. A főnapon reggel 8-kor a takarító személyzet 'kizörgetett' a szobából, hogy kedvesen megérdeklődjék van-e szükségünk valamire... nagyon kedves de nem kéne ... pihenni szeretnénk és nyugalmat; ha gondunk van/lesz/lenne akkor jelezzük.
A felújított szálloda újabb szolgáltatásai, (gőzkamra,szaunák, igényes pihenő) igazán emelte a színvonalat. Tisztaság, rend, kedves kiszolgálás recepción, étteremben, takarító szemelyzettől. Több évtizede járunk a Hotel Panorámába. Szeretjük Hévíz város nevezetességeit, fürdőit . Másoknak is...
A szoba szép tiszta volt , az ételek finomak voltak és nagy volt a választék. A recepción a fogadtatás lehetett volna valamivel vendégszeretőbb , a meglévő fogadtatás kielégítő volt , de nem volt valami barátságos. Amit hiányoltunk az a medencék használata pl. szombaton rövid ideig volt...
Évente két alkalommal látogatunk a férjemmel Hévízre, minden alkalommal a Hotel Panorámát választjuk szálláshelyként, mivel kiváló az elhelyezkedése a személyzet udvarias, változatos a menü mindig szerepel hal az étlapon és az ízek is nagyszerűek, csak legekben tudok beszélni róla. Ami szintén...