Átlagos 2024. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2024. március 20.
Ajánlom a helyet másoknak is!
A szoba ( 6.em) tovàbbra is kicsi, a fürdö méginkàbb. A „ felùjítàs“-t nem értem, hisz az elözö butorzat minöségibb volt.( többször voltunk màr itt az évek soràn) Személyzet: Recepciòn…….. kedvesek, udvariadak, stb Étterem…………idönként feltünö a személyzet „ kaszinòzàsa“, magànéleti hangos egymàsközti beszélgetések.A vendégekkel „ bratyizàs“, nem 4 csillagos viselkedés. Ételek utàntöltése nem megfelelö! A „ Dress Code“-ra nem figyelnek!!!!!! Takarítàs: a napi takaritàs csak a szemét kivitelére vonatkozik, màsra nem( àgyrendezés, fürdöfrissités NEM)
Fürdötörülközöt (a gyògyfürdöbe) NEM adnak még kérésre sem.Hasznàljuk a szobait( akàr vizesen is). Màs szàllodàjukban ezt megoldottàk màs szinü plusz törülközökkel.
A szoba szép tiszta volt , az ételek finomak voltak és nagy volt a választék. A recepción a fogadtatás lehetett volna valamivel vendégszeretőbb , a meglévő fogadtatás kielégítő volt , de nem volt valami barátságos. Amit hiányoltunk az a medencék használata pl. szombaton rövid ideig volt...
Évente két alkalommal látogatunk a férjemmel Hévízre, minden alkalommal a Hotel Panorámát választjuk szálláshelyként, mivel kiváló az elhelyezkedése a személyzet udvarias, változatos a menü mindig szerepel hal az étlapon és az ízek is nagyszerűek, csak legekben tudok beszélni róla. Ami szintén...
Maximálisan meg voltunk elégedve kitűnő választás volt a hotel, azt kaptuk amit kértünk. Külön tetszik az a megoldás, hogy egy folyosó rendszeren keresztül eljuthatunk a gyogykorházba. Jó időpontot választottunk nem volt tömeg. A személyzet figyelmes, egy kedves gesztussal örvendeztek meg...