Jó 2024. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2024. április 2.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Nem tetszett, hogy a wellness részlegen nem tudtak törölközőt biztosítani, nem is jelezték előre. S az éttermi részen vacsora közben megkezdték a terítést a reggelihez, de az asztalokat nem takarították le , így reggel morzsás , foltos asztalnál ehettünk. S a padló is tele volt lehullott morzsával. Furcsa volt ez, mert egyébként jó hely , voltunk már többször is, s jól éreztük magunkat.
A szoba szép tiszta volt , az ételek finomak voltak és nagy volt a választék. A recepción a fogadtatás lehetett volna valamivel vendégszeretőbb , a meglévő fogadtatás kielégítő volt , de nem volt valami barátságos. Amit hiányoltunk az a medencék használata pl. szombaton rövid ideig volt...
Évente két alkalommal látogatunk a férjemmel Hévízre, minden alkalommal a Hotel Panorámát választjuk szálláshelyként, mivel kiváló az elhelyezkedése a személyzet udvarias, változatos a menü mindig szerepel hal az étlapon és az ízek is nagyszerűek, csak legekben tudok beszélni róla. Ami szintén...
Maximálisan meg voltunk elégedve kitűnő választás volt a hotel, azt kaptuk amit kértünk. Külön tetszik az a megoldás, hogy egy folyosó rendszeren keresztül eljuthatunk a gyogykorházba. Jó időpontot választottunk nem volt tömeg. A személyzet figyelmes, egy kedves gesztussal örvendeztek meg...