Kiváló 2024. áprilisban, egyedül járt ittÉrtékelt: 2024. április 7.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Kellemetlen helyzetbe hozott a szobában (13 emelet) a WiFi teljes hiánya, amit egyébként a szerződésben mint kifizetett szolgáltatást neveznek meg. A recepció tanácsot adott, hogy az ajtóhoz közelebb próbálkozzam, mert a hálózat a folyosón van. Nem sikerült, egy emelettel lejjebbi folyosón sem. További tanács: a földszinti hallban. Ott működött, de egy előre megszervezett megbeszélést ott a zaj és zene miatt le kellett mondani. Erre legalább fel lehetett használni a meghirdetett WiFi-t. Ma már egy nagy szállodában természetes a működő WiFi. Ha ennyire silány, nem lenne szabad felvenni a vállalt szolgáltatások közé, akkor más megoldásról gondoskodtam volna. Mivel törzsvendégek vagyunk, kérdésem, hogy a következő alkalomra tudnak-e olyan szobát adni, ahol garantáltan van WiFi.
A felújított szálloda újabb szolgáltatásai, (gőzkamra,szaunák, igényes pihenő) igazán emelte a színvonalat. Tisztaság, rend, kedves kiszolgálás recepción, étteremben, takarító szemelyzettől. Több évtizede járunk a Hotel Panorámába. Szeretjük Hévíz város nevezetességeit, fürdőit . Másoknak is...
A szoba szép tiszta volt , az ételek finomak voltak és nagy volt a választék. A recepción a fogadtatás lehetett volna valamivel vendégszeretőbb , a meglévő fogadtatás kielégítő volt , de nem volt valami barátságos. Amit hiányoltunk az a medencék használata pl. szombaton rövid ideig volt...
Évente két alkalommal látogatunk a férjemmel Hévízre, minden alkalommal a Hotel Panorámát választjuk szálláshelyként, mivel kiváló az elhelyezkedése a személyzet udvarias, változatos a menü mindig szerepel hal az étlapon és az ízek is nagyszerűek, csak legekben tudok beszélni róla. Ami szintén...