Kiváló 2024. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2024. augusztus 4.
Ajánlom a helyet másoknak is!
A személyzet udvarias, de mosolytalan. Egyszer kértünk takarítást, de nem kaptunk. Alapvetően a tisztasággal elégedettek voltunk az egész épületben. Nagyon kellemes volt, hogy az egész épület klímatizált volt. Az ágy kényelmes, a WiFi tökéletes volt. A parkolás problémáján kellene változtatni. A Tófürdő belépőt ki tudtuk használni. Az étkezés tökéletes, ínycsiklandó volt. A reggeli tökéletes a vacsora kifogástalan. Pincérek gyorsak, kedvesek és udvariasak voltak. Ami nem tetszett: a műanyag asztallap terítő nélkül. A műanyag tányéralátét és a műanyag virágok az asztalon. Meglepetésemre nem tudtam fröccsöt inni, mert az étterem nem rendelkezett szódavízzel. Egy négycsillagos szálloda éttermétől ennél többet várok.
A felújított szálloda újabb szolgáltatásai, (gőzkamra,szaunák, igényes pihenő) igazán emelte a színvonalat. Tisztaság, rend, kedves kiszolgálás recepción, étteremben, takarító szemelyzettől. Több évtizede járunk a Hotel Panorámába. Szeretjük Hévíz város nevezetességeit, fürdőit . Másoknak is...
A szoba szép tiszta volt , az ételek finomak voltak és nagy volt a választék. A recepción a fogadtatás lehetett volna valamivel vendégszeretőbb , a meglévő fogadtatás kielégítő volt , de nem volt valami barátságos. Amit hiányoltunk az a medencék használata pl. szombaton rövid ideig volt...
Évente két alkalommal látogatunk a férjemmel Hévízre, minden alkalommal a Hotel Panorámát választjuk szálláshelyként, mivel kiváló az elhelyezkedése a személyzet udvarias, változatos a menü mindig szerepel hal az étlapon és az ízek is nagyszerűek, csak legekben tudok beszélni róla. Ami szintén...