Átlagos 2024. októberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2024. október 21.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
Pozitív, hogy két jegy járt a két éjszaka mellé a gyógyfürdőbe, vagy a hévízi tóra, de a wellness részleg kicsi, nem jár szauna lepedő és nagyon hideg volt a szaunán kívül.
Az ételek csak magyaros jellegűek voltak, tele hússal, és zsíros ételekkel, nehéz volt vegetáriánus és laktózérzékeny étkezésnek megfelelő ételeket találni.
Tele volt az erkély poloskákkal. Illetve a felszolgáló személyzet külföldi, és nem jól beszélnek magyarul.
Két lift szolgálja ki a 13 emeletet, nehéz eljutni a fenti emeletekről.
A szobában a matrac ki volt feküdve, a WC kicsi helyre volt bezsúfolva, alig fértünk el rajta.
A felújított szálloda újabb szolgáltatásai, (gőzkamra,szaunák, igényes pihenő) igazán emelte a színvonalat. Tisztaság, rend, kedves kiszolgálás recepción, étteremben, takarító szemelyzettől. Több évtizede járunk a Hotel Panorámába. Szeretjük Hévíz város nevezetességeit, fürdőit . Másoknak is...
A szoba szép tiszta volt , az ételek finomak voltak és nagy volt a választék. A recepción a fogadtatás lehetett volna valamivel vendégszeretőbb , a meglévő fogadtatás kielégítő volt , de nem volt valami barátságos. Amit hiányoltunk az a medencék használata pl. szombaton rövid ideig volt...
Évente két alkalommal látogatunk a férjemmel Hévízre, minden alkalommal a Hotel Panorámát választjuk szálláshelyként, mivel kiváló az elhelyezkedése a személyzet udvarias, változatos a menü mindig szerepel hal az étlapon és az ízek is nagyszerűek, csak legekben tudok beszélni róla. Ami szintén...