Jó 2024. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2024. október 22.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Nagyon kedvesek, szolgálat készek a szálloda dolgozói. De lenne egy két észre vételem. A szoba tisztasága i szuper volt. De a mi szobánkban, az 1105-ösbenaz ágy jobb fele kényelmetlen volt a matrac elhasználódása miatt. Bár a franciaágy miatt fizettünk rá ötezer forintot.( Superior szoba) . A másik amit szeretnék észre vételezni, hogy a fürdő köpenyek sajnos minősíthetetlen állapotban voltak. Rozsda foltosak, elhasználódottak voltak. Az egyiknek az öve például rongyos szakadt volt. A harmadik pedig a lift. Valószínűleg túl használtság miatt sokszor nem érkezik időben. Össze-vissza megy mikor beszállunk. És sajnos az ,hogy beragadtunk a liftbe, elég kellemetlen élmény volt. Ennek ellenére nagyon jól éreztük magunkat, a személyzet hozzá értése és a finom ételek miatt. Köszönjük szépen.
A felújított szálloda újabb szolgáltatásai, (gőzkamra,szaunák, igényes pihenő) igazán emelte a színvonalat. Tisztaság, rend, kedves kiszolgálás recepción, étteremben, takarító szemelyzettől. Több évtizede járunk a Hotel Panorámába. Szeretjük Hévíz város nevezetességeit, fürdőit . Másoknak is...
A szoba szép tiszta volt , az ételek finomak voltak és nagy volt a választék. A recepción a fogadtatás lehetett volna valamivel vendégszeretőbb , a meglévő fogadtatás kielégítő volt , de nem volt valami barátságos. Amit hiányoltunk az a medencék használata pl. szombaton rövid ideig volt...
Évente két alkalommal látogatunk a férjemmel Hévízre, minden alkalommal a Hotel Panorámát választjuk szálláshelyként, mivel kiváló az elhelyezkedése a személyzet udvarias, változatos a menü mindig szerepel hal az étlapon és az ízek is nagyszerűek, csak legekben tudok beszélni róla. Ami szintén...