Átlagos 2024. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2024. október 25.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Ami tetszett az előző évi látogatásunkhoz képest, az az ételválaszték és minőség határozott javulása. Még különleges fogások is voltak nem egyszer az étlapon. Változatos, ízletes volt a felhozatal. Ami nem változott, az az, hogy a liftekre sokáig kell várni, kicsi és kevés egy ekkora szállodához képest! A szobák felszereltsége is hagy némi kívánni valót maga után. Nincs vízforraló, kávé és tea bekészítés, ez más négycsillagos szállodánál alap ma már. A matracok és a párnák kényelmetlenek, két éjszakánál többet biztosan nem bírtunk volna ott aludni! Összegyűrten, fáradtan ébredtünk, holott pont az ellenkezője lenne a célja egy welness hétvégének! A mélygarázs drága és elfelejtették megemlíteni, hogy egy kombi autóval szinte lehetetlen kiállni onnan az útban lévő oszlop miatt! Ezt a falon lévő számtalan sérülés is bizonyítja. Egy szó, mint száz: kétszer voltunk a Panoráma Hotelben, de harmadszor már biztosan nem választanának!
A felújított szálloda újabb szolgáltatásai, (gőzkamra,szaunák, igényes pihenő) igazán emelte a színvonalat. Tisztaság, rend, kedves kiszolgálás recepción, étteremben, takarító szemelyzettől. Több évtizede járunk a Hotel Panorámába. Szeretjük Hévíz város nevezetességeit, fürdőit . Másoknak is...
A szoba szép tiszta volt , az ételek finomak voltak és nagy volt a választék. A recepción a fogadtatás lehetett volna valamivel vendégszeretőbb , a meglévő fogadtatás kielégítő volt , de nem volt valami barátságos. Amit hiányoltunk az a medencék használata pl. szombaton rövid ideig volt...
Évente két alkalommal látogatunk a férjemmel Hévízre, minden alkalommal a Hotel Panorámát választjuk szálláshelyként, mivel kiváló az elhelyezkedése a személyzet udvarias, változatos a menü mindig szerepel hal az étlapon és az ízek is nagyszerűek, csak legekben tudok beszélni róla. Ami szintén...