Átlagos 2014. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. május 24.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
A szálloda nem éri el a 4 csillagos szinvonalat. Már korábban is jártam ott, az előzőekhez képest az étkezés szinvonala jobb lett a svédasztalos ellátással, de rengeteg hiányosság volt. pl a törölközök állapota kritikán aluli volt, foszlott és rongyos. Az egyik fürdőköpeny használhatatlan volt. Napközben a lift folyamatosan elromlott. A wellness részben az ott töltött 3 nap alatt a gőzfürdő nem üzemelt, amikor reklamáltunk, még választ sem kaptunk, takarítás elvétve sem volt. A külső park rendkívül elhanyagolt, gazos, a csikktartó 3 napon keresztül nem volt ürítve. Diabetikus étel egyáltalán nem volt
A szobák remekek voltak.Csendes,teraszos .Minden meg volt a szobában ami kell ,kellően tágas. Nekünk különösen jó volt ,hogy a félpanzióban a vacsorát,ha úgy akartuk előre lehetett hozni ebédre. Mi szeretünk szaunázni,kellően meleg volt és volt csobbanó medence hideg vizzel. Nem utolsósorban...
Több, mint 20 éve rendszeresen visszatérők vagyunk évente többször is. Nosztalgiánk ragaszkodik ugyanahhoz a szobához, és eddig egy kivétellel sikerült is megkapnunk. Szó szerint hazajárunk. Kis szálloda, nagyon kényelmes, figyelmes személyzet. Az idő vasfoga dolgozik a berendezésen, de lassan...
Nagyon jól éreztük magunkat a Hotel FIT-ben, Hévizen, mindennel meg voltunk elégedve, nagyon kedvesek és gondoskodóak voltak az ott dolgozók! A szoba és az étkezés is kiváló volt! Kérésünk volna: A welness-részleget már reggel 8 órától ki kellene nyitni és este 19 de még inkább 20 óráig nyitva...