Nem egészen ezt

Homokmégy, Sármégy árpádkori temploma HomokmégyHomokmégy, Sármégy árpádkori temploma Homokmégy a térképen

Átlagos 2023. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2023. május 11.
Na jó, beismerem, a történet nem úgy alakult, ahogy terveztem, volt egy kirándulástervező lapon két látszólag fontos és szép dolog Homokmégyen, egy kalocsai virágos tájház meg egy tanösvény. Azért mentünk. Aztán össze-vissza kerestük ott ezt a két dolgot, az utca végén néhány romacsalád tartott valami dajdaj ünnepséget, azok se tudtak erről semmit, én meg téptem a hajam, hogy lépre mentem, eljöttem ezért idáig. Hogy valamivel pótoljam a dolgot, kinéztem a térképen, hogy van itt ám, volt itt ám egy Árpád-kori romtemplom, na, hát akkor lássuk inkább azt! Jelzett irányban kitéptünk a határba, ott, ahol mondta a kis navigátor, hogy itt, na ott megálltunk. De nem nagyon láttunk semmit. Aztán bementünk egy földúton valami rétekre, és kiderült, hogy ott van, de távolról nem látszik, mert csak az alapjai vannak meg. Hát de legalább az alapok megvannak. Jártam egy termékenységi táncot a falmaradványokon, ennyit találtunk, láttunk a templomból, és aztán levonultunk a terepről.
Homokmégy, Sármégy árpádkori temploma Homokmégy - EgyébHomokmégy, Sármégy árpádkori temploma Homokmégy - EgyébHomokmégy, Sármégy árpádkori temploma Homokmégy - EgyébHomokmégy, Sármégy árpádkori temploma Homokmégy - EgyébHomokmégy, Sármégy árpádkori temploma Homokmégy - EgyébHomokmégy, Sármégy árpádkori temploma Homokmégy - EgyébHomokmégy, Sármégy árpádkori temploma Homokmégy - EgyébHomokmégy, Sármégy árpádkori temploma Homokmégy - EgyébHomokmégy, Sármégy árpádkori temploma Homokmégy - EgyébHomokmégy, Sármégy árpádkori temploma Homokmégy - Egyéb
Waterfront Lodge Dunapataj - Szilveszter
Waterfront Lodge Dunapataj
240.000 Ft / 2 fő / 2 éjtől reggelivel
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással