A hotel manager és a chef nincs a helyzet magaslatán. Mindkettőt jó messzire el kellene zavarni. A szoba rendezett, tiszta, nincs lelakva. A wellness részleg a szálloda befogadó képességéhez mérten kicsi, zsúfolt. Abszolút nem gyerekbarát intézmény. Gyerek medence nincs. A vendégek összetétele ( a személyzet elmondása alapján ) 40% gyerek ! Igen, főként kisgyerekes családok és idősek látogatják a helyet. A kültéri kapcsolattal rendelkező medence koszos. A csempefugákban megtelepedő majd onnan kipergő kosz hömpölyög a medencében. Medence porszívót nem használnak, nem takarítják. Legalább is mi egy hét alatt egyszer sem láttuk. A másik medence vize nagyon hideg, csak a legbátrabbak merészkednek bele, rövid időre. A medence környezetét elszáradt növények díszítik. A gyerekek és az idősek egy medencében zsúfolódnak össze, ami rendszeres konfliktus forrása. A konyha maga a katasztrófa. A vendégek panaszáradata napi téma volt a medencében. Ezt a szállodát is elérte az újhullámos konyha szele. Reggeli egy hét alatt minden nap ugyanaz. Virsli, sült kolbász, sült gomba, sült hagyma, zöldségek, szalámi, sajt, rántotta, és sótlan omlett. Vacsoránál két féle leves, egy féle sertés, egy féle szárnyas, egy féle hal kivétel nélkül mindig valamilyen szószos formában. Olyan fűszerekkel ízesítve amely teljesen idegen a magyar ember számára. A rengeteg gyerek ellenére nincs gyerek menü ! Gyerek tálaló asztal van, szépen felszerelve mintás tányérokkal és ÜRES tálaló eszközökkel ! A szülők rendszeresen számon kérték a személyzetet, akik engedve a vendégek nyomásának néha süttettek néhány szelet rántott sajtot vagy Dínó szeletet. ( Nem mindenkinek, csak a határozottabb szülők esetében. ) Nem ez lenne a módja, hogy a gyerekek jól lakjanak. Voltak szülők akik vacsora után a városba vitték a gyereket pizzát, lángost enni, mert a szállodában ürest rizst tudott enni savanyú uborkával. Vagy még ennyit sem. Azok a klasszikusok amelyet általában egy gyerek megeszik egyáltalán nem volt. A konyha hihetetlenül lerontja a vendégélményt. A két lift rendkívül lassú, ezért a vendégek jórészt a lépcsőházat használták. Akik a hátsó udvarra néző szobát kaptak azok élvezhették a korai ébresztőt. A szállítók már kora reggel húzgálják a raklapokat, rollkocsikat, hangosan értekeznek a személyzettel. Így hát reggelente mi is élvezhettük a konyhai nyersanyag átvételt, láthattuk a patyolat és a tisztítószer szállítmány átvételét. Ár-érték arányát tekintve drága. A szállodai szolgáltatások árai vetekszenek egy jól menő budapesti szállodáéval. Az étlapot és az itallapot megtekintve elkerekedik a kedves vendég szeme. Összességében elmondható hogy egy divatos köntösbe öltöztetett SZOT üdülő érzete támad az embernek.