! A szállodai szolgáltatások minősége kritikán aluli volt, a célközönségről nem is beszélve! Nemhogy az 5 csillag superiort, de még a 4 csillagot is nagyon fogcsikorgatva érné el, ha esetlegesen az Európa legjobb családbarát hotele és Michelin ajánlásos étterme jelöléseket, díjakat nem megvásárlással (! ), hanem tényleg minőséggel, a vendégek igényeinek kielégítésével nyerték volna el. Szállodai szoba:
Megérkezést követően elfoglaltuk superior minőségűnek nem nevezhető szobánkat, amelynél még Harry Potter szuterén szobája is nagyobb és komfortosabb volt, a dizájnt, a csomós párnákat, a kifeküdt matracot, valamint a kibolyhosodott ágyneműt és a szobában található műnövényt, mint dizájn elemet nem is említve, utóbbi egyébként vissza-visszatérő kelléke a szállodának, hiszen már a hall-ban is ezeknek a csodálatos, kicsit sem esztétikus műanyag növényeknek a látványa fogadott minket. Ekkor már sejthető volt, hogy a minőség nem a hotel erényei közé sorolható. Beltéri wellness részleg:
Csalódásunkat palástolva és a szobánkban található Avalon logos silány minőségű kapszulás kávénk elfogyasztása után, elindultunk a beltéri wellness részleg felfedezésére. Sajnálattal tapasztaltuk, hogy a képeken oly impozánsnak tűnő beltéri részleg kicsit sem fedte a valóságot. A negatív élménybe belerondított maga a tény is, hogy egy nagyobb, az átlagnál hangosabb (és ittasabb) családos társaság is fürdött a medencében és használta a szaunavilágot. Személyzet, aki esetlegesen fegyelemre vagy csendesebb pancsolásra kérte volna meg őket, természetesen nem volt. Emellett a medencevíz tisztasága is megkérdőjelezhető volt, így nem éltünk a részleg adta lehetőségekkel. Meg sem említve a tényt, hogy a hasonló vagy alacsonyabb kategóriájú szállodákban is biztosítanak ún. csendes órákat, amikor lehetősége van a pihenni vágyó vendégeknek élvezni a wellness részleget. Kültéri wellness részleg:
Megpróbálkoztunk hát a kültéri szekcióval. Az ott található medencékben egy ideig csak a sört iszogató (medencéhez viszik az italokat érthetetlen módon) vendégeket lehetett látni, majd megérkeztek azok a családosok is, akik úgy gondolták gyermekeikkel a strandon vannak, így a medence széléről könnyűszerrel ugrándozhatnak, kiabálhatnak. A nyugágyak higiéniája igen csak megkérdőjelezhető volt, 100 éves izzadsággal és egyéb foltokkal tarkított napozóágyak szegélyezték a medencéket. Ha mindez nem lenne elég, lehetőség nyílt tücc-tücc bömbölő zenét is hallgatni, miközben a Bükk kellős közepén nemhogy a madarak csicsergését, de még egymás szavát is nehezen lehetett hallani. Személyzet, az italokat felszolgáló hölgyön kívül, itt sem volt. Vacsora és egyéb étkezések:
A fentieken túl az ételek silány minősége (Michelin ajánlásosnak semmiképpen nem nevezhető), volt a legnagyobb csalódást okozó. Látva az étlapot, felvetődött a kérdés, hogy az ételintoleranciával küzdő emberek mit tudnának enni? Netalán az, aki vegán és nem eszik se húst se tejterméket mit választana? Hiszen a rántott csirke burgonyapürével 7. 900 Ft-ért nem éppen egy reform étel. Egy szó, mint száz a kikért vargányakrémleves vízízű volt, emellett kétlem hogy 1 g-nál több vargányát is tartalmazott volna, hiszen már az illatáról is fel lehet ismerni ezt a gombafajtát. A pizza úszott a paradicsomszószban, eláztatva ezzel a tésztát, sajtot nemigen látott, ha igen az nagy valószínűséggel a trappista fajta volt, ízről legalábbis ez jött le. A carbonara tészta nem pancettával (olasz szalonna) készült, hanem valamilyen megnevezhetetlen bacon-ből, valamint az ízén érezve tejszínnel volt kivitelezve, amelynek használata, -az olasz gasztronómiában kicsit is jártas személyek tudják-, ennél az ételnél TILOS! Mindemellett vacsoránkat sikerült (ISMÉT) a bömbölő zene mellett elkölteni. Reggelinél sajnos ugyanezt tapasztaltuk, ételintoleranciával vagy esetleg inzulinrezisztenciával, cukorbetegséggel küzdő vendégekre nem gondolva, szolgálták fel a cukrosabbnál cukrosabb ételeket és italokat, agyonszáradt gofrikat és süteményeket, megpillésedett tejberizst, kiszáradt tükörtojást, ízetlen, a boltban megtalálható legolcsóbb és legrosszabb minőségű zöldségeket és gyümölcsöket, tej- és feldolgozott hústermékeket. Summa summarum: Az ott tartózkodásunk során, valamint a kikért számlán is látva, (a szervízdíjon felül, ha vendég akárcsak egy pohár vizet is fogyaszt, fejdíjat számolnak fel, azaz ahány ember ül le az asztalhoz, annyiszor kalkulálják a számlába ennek a költségét. Az italok igen magas árán felül 1200 Ft-os italkészítési díjra is számíthat és ha mindezt a kedves vendég a medencéhez kérné, akkor pluszban a szervízdíjat is hozzádobhatja. ) olyan rejtett költségeket és NETTÓ ÁTVERÉSEKET tapasztalhat az ember, amit már ép ésszel fel sem lehet fogni. Szerettük volna jelezni az észrevételeinket a vezetőség felé is, azonban ők nem voltak hajlandóak még csak megjelenni sem és arcukat adni az egész kritikán aluli miliőhöz, így most a nagyvilághoz és az oda készülő igényesebb vendégekhez szólva tanácsolnánk, aki teheti mindenképpen kerülje el a luxushotelnak semmiképpen nem nevezhető komplexumot.