Gyenge
2013. augusztus 14.a párjával járt itt 25 Nem először jártunk már ezen a helyen, ami csodálatos környezetben fekszik és a nyugalom igazi szigete lehetne, ha kicsit hozzáértőbb személyzettel dolgoznának, akik odafigyelnek a Vendégre! Már az érkezéskor is enyhén megdöbbentünk, mikor a szállodába belépve sehol egy lélek nem volt (délután 3 órakor hétköznap.
A recepción várakoztunk hosszú percekig, míg felfigyeltünk "hangokra" az iroda feliratú ajtó mögül, akkor jött az első sokk. . . mint később kiderült a "recepciós úr" a földön hempergett egy kutyát nyalogatva(elnézést de nem tudom máshogy kifejezni) rögtön rohant is ki hozzánk, mikor megszólítottuk, úgy ahogy volt kézmosás és minden nélkül. Gondoltuk ez ám a kutyabarát hely! Végre megkaptuk a szobánkat, ami olyan volt mint legutóbb, sajnos nem változott semmi. Ajánlották az internet használati lehetőséget (nem alacsony áron), ami szinte soha nem működött és választ nem kaptunk arra, hogy akkor miért kínálják? ! A (mint kiderült) "szállodavezető hölgy" csak bután vigyorgott és a vállát vonogatta -ez volt a válasz és a probléma megoldása is egyben, egy nagy SEMMI! A kutyájával többet foglalkozott, mint a mi kérdéseink megválaszolásával, vagy hogy segítséget próbáljon nyújtani(mint kiderült ezzel az ebbel ápolta a kapcsolatot az úr, mikor megérkeztünk :)
Az étterem sajnos szintén nem változott semmit a múltkori ott tartózkodás óta. A welness részlegnek nevezett helyiségben elviselhetetlen szag terjengett, a pezsgőfürdő vize az árvízére hasonlított, a szauna pedig többszöri kérésre sem működött, hiába szóltunk, ahogy tájékoztattak minket a recepción. Mikor már szemlesütve vagy 3. alkalommal jeleztük, hogy most már tényleg használni szeretnénk, a recepciós hölgy ránk förmedt, hogy még hányszor futtatjuk oda bekapcsolni. . . Tényleg megdöbbentő dolgokat tapasztaltunk néha. Magunk is kutyatulajdonosok vagyunk és családtagnak tekintjük az ebed, de "enyhe túlzásnak" tartottam az étteremben ebéd közben a kis Berci(szállodavezető asszony ebe) közeledését először csak a lábamra mászott fel, majd a padra ahol ültünk és beleszagolt az ebédbe. Sajnáljuk, hogy nem hoztuk magunkkal a kutyusunkat, ugyanis látványosan megkönnyíti a gazda dolgát, ha valami panasza van, főleg ha játszótársa is a kis Bercinek. Vicces, hogy egy remekül működő helyet üzemeltethetnének a kedves tulajdonosok, ha hozzáértő és megfelelő hozzáállású személyzettel dolgoznának (magunk is egy kis hotel tulajdonosai vagyunk, ilyenek nálunk nem eshetnének meg, ezért látom reálisan a dolgokat)
Több negatívumot tudnék megosztani, de szerintem ennyi bőven elég lesz. Hogy jót is mondjak és ne tituláljanak olyan vendégnek, akinek semmi sem felel meg (tudom van ilyen is) a lovardában kedves, segítőkész barátságos és vendégszerető(! ! ! ) emberekkel találkoztunk, akik maximálisan megtesznek mindet a vendégért! Őket csak dicsérni tudom!
1Személyzet
3Tisztaság
2Ár / érték arány
2Kényelem
3Szolgáltatások
1Étkezés
5Elhelyezkedés
Abbázia Country Club válasza
Kedves Névtelen Vendégünk!
Nagyon sajnáljuk, hogy nem sikerült jól éreznie magát szállodánkban.
Gyakorló szállodásként biztosan tudja, hogy a panaszok kezelésének vannak bizonyos szabályai, a problémákat a helyszínen kell jelezni. Hozzánk nem érkezett semmilyen hasonló jellegű panasz, amiről említést tesz.
A „Berci kutya” sok kis gyermek és felnőtt vendég itt tartózkodását tette boldogabbá eddig, ahogy azt köszönő levelek tömege bizonyítja. A kutya jól nevelt, barátságos, de olyat még soha nem csinált, hogy bárkire „felmászott” volna és „beleszagolt” volna az ételbe.
Kutyabarát szálloda lévén a kutyák az étterembe is bemehetnek, természetesen felügyelettel.
A wellness részlegünk 12 órától működik minden nap. A szauna felmelegedési ideje 60 perc.
A jakuzzi vizét minden reggel cseréljük, betartva az idevonatkozó előírásokat, hiszen nem is működhetne másképp.
Az étterem működésében jelentős változás történt, hiszen januártól az új üzemeltető és személyzetének köszönhetően duplájára emelkedett a forgalom.
Minőségi kifogást működésük óta még nem kaptunk! A vendégektől csak pozitív visszajelzés érkezett.
Tekintve, hogy egy erdei környezetben lévő szálloda vagyunk, itt nem biztosítható egy városi vagy város közeli szálloda infrastruktúrája. A közelben – 20 km – egyetlen egy internet szolgáltató működik, tehát sok választási lehetőségünk nincs.
Ebben a környezetben „sajnos” előfordul, hogy nincs megfelelő térerő, még a mobiltelefonok sem működnek néha. Ennek a helynek épp ez a varázsa.
Végezetül elmondanám, hogy a „hozzá nem értő személyzet” 3 éve dolgozik együtt a jelenlegi formájában és ebből az első év kivételével, - amikor sok lemaradást bepótoltunk - 2-szer sikerült megkapnunk az RCI ezüst korona díját, ami sok feltétel mellett magába foglalja a személyzet odafigyelését, udvariasságát is.
Abbázia Country Club Hotel
Nemesnép
2013. augusztus 26., Abbázia Country Club