Valahol a Bakonyban

Lucullus Fogadó étterme NoszlopLucullus Fogadó étterme Noszlop a térképen

Átlagos 2024. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2024. augusztus 15.
Csapát fogtunk valahol a Bakonyban, dél felé tartván, két faluban is felmerült, hogy déltájt ennénk valamit. Kup községben a Jónás vendéglő nem keltett jó benyomást, valami szakadt presszó volt inkább, ezért azután Noszlopot vettük inkább célba. Szarka Gyula a Ghymesből éppen jött ki a párjával, aztán régen láttam, meg mondtam is, hogy ha a Gyulának jó volt, akkor nekünk is biztos az. Hát tudd, hogy ez egy önkiszolgáló étterem, se több, se kevesebb, ne várj mást, de annak jó. Mondjuk az ételpult olyan közepesen volt bizalomgerjesztő, inkább kifogyóban voltak a dolgok, vendég meg már alig, háromféle levesből végül a marhagulyást választottam, aztán mellé valami rántott dolgot valami burgonyával, és, mivel velő is látszott, plusz még két rántott velőt is. Uborkával ettem mindezt. A lelombozó a körülményekben, hogy önkiszolgáló, egyszerre veszel meg mindent, így aztán ott a tálcádon a leves is, a második is egyszerre, mint a börtönben. Kis levest kértem csak csészével, közepesen élvezhető volt, a második fogás is elég visszafogott élmény, de mit is várjunk itt... hát például azt, hogy itt híresek a savanyúságok, volt is a pulton, kirakat belőlük, meg mintabiolt is van, és így azután a kapott kovászos uborka is rendkívül finom volt, verte ízben az összes többi tányért. meg hát olcsó is volt viszonylag más éttermekhez képest, itt ketten valami 8 és félezer forintból megebédeltünk.
Lucullus Fogadó étterme Noszlop - BelsőLucullus Fogadó étterme Noszlop - BelsőLucullus Fogadó étterme Noszlop - BelsőLucullus Fogadó étterme Noszlop - MosdóLucullus Fogadó étterme Noszlop - MosdóLucullus Fogadó étterme Noszlop - BelsőLucullus Fogadó étterme Noszlop - Étel/italLucullus Fogadó étterme Noszlop - Étel/italLucullus Fogadó étterme Noszlop - BelsőLucullus Fogadó étterme Noszlop - EgyébLucullus Fogadó étterme Noszlop - EgyébLucullus Fogadó étterme Noszlop - Egyéb

Lucullus Fogadó étterme további értékelései

2024.04.27a párjával
Kb 15 éve járunk ide, évente párszor, ha Zalakarosra, vagy Balatonra mentünk, mindig megálltunk, nagyon szerettük ezt az éttermet.Tavaly családi okok miatt nem voltunk nyaralni, a tegnapi látogatás egy hatalmas csalódás volt. Elvitelre vásároltunk a menüből, a fokhagymakrémleves híg volt, a...
2023.11.12a párjával
Nagyon rég kb.tízenwgynéhány,hogy jártam itt.Akkor még elfogadható étel és italárak és jóízű ételt ehettünk.Kedves ,udvarias pincér szolgált ki. Nos a múlt heti "ebédünk"ugyanitt katasztrófa.....az önkiszolgálóról annyit.....hogy nem igaz.Két némának tűnő kislány ad a nem túl nagy...
2023.09.24családjával
17 óra 30 perc körüli időkörül jártunk arra. Gondoltuk egy vacsorára betérünk az étterembe. Kár volt. Önkiszolgáló jelleggel működik. Fél hat körül ,bőven vacsora időben, alig volt valami amiből lehetett választani. Az ételek a frisstől olyan messze voltak,mint Makó, Jeruzsálemtől a mondás...
Hasik Hotel Döbrönte - Őszi szünet Döbröntén
Hasik Hotel Döbrönte
102.000 Ft / 2 fő / 2 éjtől félpanzióval
59.823 Ft / 2 fő / 2 éjtől félpanzióval
Hunguest Hotel Helios Hévíz - Legjobb ár all inclusive ellátással a hévízi Hunguest Heliosban