Az Il Bistro reggel 7-kor nyit, reggel értelemszerűen reggelit adnak, bár szívesebben ettem volna egy quessadilla-t, mint rántottát. A virsli gyenge minőségű volt, a medvehagymás rántotta viszont finom, s különösen értékeltük, hogy használnak medvehagymát, egyrészt mert egészséges, másrészt mert szezonális, harmadrészt, mert igazolja, hogy nemcsak multiknál vásárolnak alapanyagot.
A beltér távolkeleti elemeket is tartalmaz, de ezek az ételválasztékban nem köszönnek vissza. A kiszolgálás szétszórt, de nem rosszindulatú. Miután harmadszor kérem a számlát, a hölgy elmegy, majd kisvártatva visszajön, hogy készpénzes lesz-e a számla vagy kártyával fizetünk. Azt hittem rosszul hallok. Kihozzák az ételeket, nem hoznak evőeszközt, elfelejtik az egyik rántottát, miközben mi voltunk csak az étteremben egyszerűen képtelenség megérteni, hogy miként képesek a harmadik rántottát akkor kihozni, amikor a többiek már megették a magukét. Nem lehet észrevenni egy elkészült rántottát a pulton? A zene valami angolszász pop volt s messze túl hangos az étkezéshez, ráadásnak még valami tévé is ment ami újfajta betegség a vendéglátásban.
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.