Az 5 napos ott tartózkodásunk alatt,félpanziós ellátásban részesültünk,amiben a vacsoránál a desszert végig ugyanaz volt. A recepción nem adnak teljeskörű felvilágosítást a kifizetett programokkal kapcsolatban. Nem ajánlanám senkinek ezt a hotelt.
Hotel Makár Sport & Wellness válasza
Kedves Vendégünk! Sajnáljuk a felsorolt kellemetlenségeket! Sajnos, technikai probléma mindig adódik, de igyekszünk a lehető leghamarabb mindent megoldani. Az ajtót már érkezésük után megcsináltattuk, a víznyomásról nem kaptunk Önöktől jelzést. A klímaberendezés valóban meghibásodott az itt tartózkodásuk alatt, megszerelése sajnos nem rajtunk múlott, de azóta az is zavartalanul működik.
Wellness-részlegünkön foglaltságunknak megfelelően működik. Természetesen, ha valamelyik nincs bekapcsolva, jelzés esetén kollégáink szívesen segítenek a szaunák és a jacuzzi kezelésében. Az említett éttermi problémának mindenképpen utánajárunk, elnézését kérjük miatta! Recepciós kollégáink minden esetben tájékoztatják vendégeinket a csomag tartalmával kapcsolatban, de kérdés esetén bármikor vendégeink rendelkezésére állnak, sajnáljuk, ha esetleg nem volt teljes körű a tájékoztatás.
Vendégeink panaszait, jelzés esetén, igyekszünk a lehető legmegfelelőbben kompenzálni, sajnáljuk, ha ez esetben ez nem sikerült, reméljük, mégis visszatér szállodánkba, és már nem fogja az említett problémákat tapasztalni!
2016. augusztus 23., Hotel Makár Sport & Wellness, értékesítési vezető