Átlagos
2024. március 24.a párjával járt itt 35 Mivel magam is meg szoktam nézni egy-egy hely választása előtt, a már ott korábban tartózkodók értékelését, hiszen az segít a döntésben, így az alábbiakat tartom fontosnak megjegyezni a Cardoner Hotellal kapcsolatban:
Maga az épület természetesen csodálatos helyen van a Pilisben, Dobogókőn.
Kellemes, környezetbe illő maga a Hotel is, szépen felújítva. Így ilyen értelemben tökéletesen azt találtuk, amire számítottunk, sőt, talán jobbat is. A szobákban, és az egész épületben nagy volt a tisztaság, így minden elismerésünk ilyen értelemben a személyzetnek. A pozitívumok mellett azonban sajnos adódtak negatívumok is. Melyek ezek? A szobából nagyon hiányzott a hűtőszekrény. Úgy gondolom annak ma már alap felszerelésnek kellene minősülnie. A másik negatívum a fogható TV-csatornák minimális száma. Lényegében csak a magyar "alap-adók" nézhetőek. No persze, nem TV-t nézni megy az ember ilyen csodálatos helyre, de azért, ha esetleg rossz idő van, vagy este elalvás előtt ráfanyalodik a TV-re is, és ez a választék semmiképpen sem elégített ki a mi elképzeléseinket. Ami azonban ennél is meglepőbb volt számunkra az az első esti vacsora helyzet volt. Viszonylag hosszú a vacsora idő. Mivel aznap érkeztünk, és még sétálgattunk is a környéken, így mire lejutottunk az étterembe, az kb. a vacsora idő felénél történt, este fél 9-kor. Azt kellett tapasztalnunk, hogy az amúgy svéd asztalos ételekből már csak kettő féle második fogás volt, és a leveses edénynek is csak az aljáról tudtunk valamit összekaparni magunknak. A desszertről már nem is beszélek. Ez megdöbbentett bennünket. Másnap, mikor erre rákérdeztünk a recepción, és kifogásoltuk azt a magyarázatot kaptuk, hogy meglepte őket a nagy számú vendég, és a szakácsokat állítólag nem tudták rávenni, hogy pótolják, ami elfogyott. Megdöbbentünk, mert ilyet még korábban soha nem hallottunk. Ezen érdemes lenne elgondolkodnia a hotel vezetőségének! Aztán a második vacsoránál már nem volt semmi ilyen probléma. Akkor mindenből volt kellő választék és maguk az ételek ízletesek, kiadósak is voltak. Igaz másodszorra egy órával korábba mentünk le az étterembe. A felszolgáló személyzet amúgy korrekt volt. Nem ők tehettek az első napi malőrről sem. Külön kiemelek egy személyt, akit Benedeknek hívnak. Egy fiatalemberről van szó, aki roppant készséges volt, sokat segített nekünk. Nagyon kellemesen el is tudtunk vele beszélgetni. Innen is üdvözöljük, ha valaki elolvassa ezt az írásunkat! Aki wellnessezni szeretne, az ne ezt a hotelt válassza! Ugyanis arra minimális lehetőség van, és előre fel kell iratkozni. Mi így nem is tettünk arra kísérletet sem. Hiszen alapvetően nem fürödni, hanem a csodás tájban gyönyörködni, túrázni, relaxálni mentünk. Ezeket pedig meg is tudtuk valósítani. Annyi a pazar látványosság a környéken, hogy két nap alatt mindenhova nem is jutottunk el. Ezért javaslom azoknak, akik szeretnék a környék összes nevezetességét, természeti kincsét bejárni, legalább 3-4 napra foglaljanak szállást! Szóval összességében merem azért ajánlani a hotelt, de a kritikai megjegyzéseimet fenntartom. És nem ártó, hanem kifejezetten segítő szándékkal!
4Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
3Szolgáltatások
3Étkezés
4Elhelyezkedés
Cardoner Hotel válasza
Kedves László!
Nagyon köszönjük részletes értékelésüket, és hogy időt szántak arra, hogy megosszák velünk tapasztalataikat a Cardoner Hotel**** és Konferenciaközpontról. Nagyon örülünk, hogy az épület és a környezet tetszett Önöknek, és hogy a személyzetünk kifogástalan tisztaságot biztosított.
Továbbítjuk elismerésüket takarító személyzetnek ebben a tekintetben.
Ugyanakkor sajnálattal vesszük, hogy néhány dolog nem felelt meg az elvárásaiknak. A hiányzó hűtőszekrényt és a korlátozott TV-csatornákat jegyezzük meg, és meg fogjuk fontolni, hogy ezeket a kényelmi szolgáltatásokat hogyan fejleszthetjük a jövőben. Ezenkívül, elnézést kérünk az étteremmel kapcsolatos kellemetlenségekért az első este során. Az Önök által említett hiányosságokra valóban oda kell figyelnünk, és meg fogjuk tenni a szükséges lépéseket annak érdekében, hogy ilyen problémák ne forduljanak elő újra.
Nagyon hálásak vagyunk a kedves szavakért Benedekre vonatkozóan, és örömmel továbbítjuk neki üdvözletüket. Örülünk, hogy ő is hozzájárult ahhoz, hogy tartózkodásuk kellemes legyen.
Végül, köszönjük az Önök által adott ajánlásokat és tippeket a környék felfedezéséhez és a tartózkodás maximális élvezetéhez. Ez valóban segíthet más vendégeinknek is tervezésük során.
Mélyen tiszteltük értékelésüket és észrevételeiket, és reméljük, hogy még egyszer visszatérnek hozzánk, hogy további kellemes élményekben részesülhessenek.
2024. március 31., Medovarszky Milán, Cardoner Hotel