Transzfert kértünk a buszpályaudvarhoz, rendben lesz. Nem volt! Sehol-senki. Telefonálás a hotelbe, bocsánatkérés, a vasútnál várnak! ? Megérkezés a recepcióra, sok szigorú, mosolytalan fiatal ember, szoba kártya átadás, tudnivalók elsorolva rezzenéstelen arccal. 3. emelet, végeláthatatlan folyosó labirintus, végre elértünk a 361-es szobát. Egy padlásszoba, zuhanyozóval, mivel bátorkodtunk zuhanyozósat kérni. (Mindenütt ezt kérünk). A zuhanyozó rendben volt, de az ágy! A sarokban, a falhoz tolva a franciaágy, nem tudom hogy szoktak bemászni az ágyba, mi nem vállaltuk. Vissza a recepcióra, szobacsere, de csak kádas van. Mit tehettünk mást, elfogadtuk, szerencsére csak 2-szer kellett akrobata mutatvánnyal be és kimászni a kádba. Volt kapaszkodó, kaptunk csúszásgátlót, mosolygós szobalányok hozták. A kezdeti nehézségek után próbáltuk jól érezni magunkat, ha már azért jöttünk. Sikerült is valamelyest, de negatív észrevételeink voltak. Este a bárban szerettem volna egy sört kérni, álltam ott sok percig, míg a pincér gyógyszert hozott a kollégájának a szomszéd helyiségből, természetesen vizet is adott neki a bevételhez, s megbeszélték azt, hogy kinek hogy szokott fájni a feje. Egyszer csak észrevette, hogy ott vagyok én is! A WC-hez vezető folyosón sötétben tapogatózva közlekedtünk, míg meg nem kértem valakit, hogy legyen világosság. S a padlón valamiféle széttaposott gyümölcsfoltokat kellett kerülgetni. Volt még néhány "apróság", ami azt hiszem egy 4 csillagos hotelben nem lenne megengedhető. Nem kellene valakinek ezekre figyelnie? Az étteremben szűk helyen próbáltunk a tányérjainkkal közlekedni a szembejövők között, vigyázva a tányéron levő ételekre. Pincérek gyorsak ugyan, de itt is szigorúak, mosolytalanok, egyetlen hölgytől kaptunk kedves mosolyt az ottlétünk alatt. A wellnessben sok üresjárat, sokáig kell várni az élményelemek indulására. Csalódásunkat a kert egy kicsit kompenzálta, gyönyörű őszi színekben pompázott. Nem valószínű, sőt biztos, hogy nem jövünk többet ebbe a hotelbe. Sokkal kedvesebb fogadtatásban volt már részünk más hotelekben.
Greenfield Hotel Golf & Spa válasza
Kedves Vendégünk!
Igazán köszönjük sorait, hogy időt szánt ránk és megosztotta velünk véleményét. Igazán sajnáljuk, hogy negatív élményekkel távoztak szállodánkból. A transzfert illetően valóban tévedés történt, amiért még egyszer is elnézésüket kérjük.
Sajnálatos az is, hogy a választott szoba nem felelt meg Önök számára, zuhanyzós szobáink valóban a felső emeleten találhatók, örülünk, hogy sikerült egy megfelelőbb szobát kapniuk. Az egyéb kellemetlenségekért is elnézésüket kérjük, biztos vagyok abban, hogy a kollégák nem szándékosan váratták meg Önöket. A személyzetettel kapcsolatban rengeteg pozitív viszzajelzést kapunk, vendégeink mindig kiemelelt elégedettséggel nyilatkoznak róluk. Bízom benne, hogy a fent említettek és elszántságuk ellenére egyszer még visszatérnek hozzánk és ezúttal kellemes emlékekkel távoznak majd. Addig is fogadják szívélyes üdvözletünket: Tóth Tímea és a Greenfield Hotel Golf & Spa csapata
2016. november 4., Greenfield Hotel Golf & Spa, vendégkapcsolati manager