Gyenge
2017. november 23.gyerekekkel járt itt 25 Egy éjszakára foglaltunk feleségemmel és unokánkkal (5 éves) szobát Kaposvár tradicionális szállodájában, a Dorottyában. Nemtetszésemet már a visszaigazolásban foglaltak kiváltották. Idézet következik: ". . . a számla kiegyenlítése érkezéskor teljesítendő! " Vagy: ". . .
a könnyebb bejelentkezés érdekében küldje meg részünkre a vendégneveket, lakcímet (sic) születési időt és a felnőttek részéről a személyigazolványszámot. "(sic) Ilyen adatokat nem szokás interneten kérni, de megadni sem. A helyesírásra most nem óhajtok reflektálni. Inkább azt kérdezném: ez mennyiben tükrözi a vendégek iránti elkötelezettséget? De lépjünk tovább. A szobában csatorna szag terjeng, a reggeli kínálat siralmas, tálalása nem felel meg a követelményeknek. A televízió csatornák programozása (sorrendje) esetleges. A készüléket érintő problémát a telefonon történő bejelentést követően egy óra múlva orvosolták. Mindezért reggelivel 29. 400. - HUF-ot + IFA fizettünk. Ennyi pénzért már egy négycsillagos wellness szállodában is lehet szobát kapni, félpanzióval. Korábban már egy másik szálló kapcsán írtam a hotelek besorolásáról. Ki kell hangsúlyoznom, hogy nem vagyok vendéglátó ipari szakember, ennek ellenére feltűnik, hogy mekkora minőségbeli különbségek vannak. A csillagok odaítélését az arra illetékesek nagyon tág határok között értelmezik, a szállodák pedig általában felfelé pozicionálják magukat. Sokszor érdemtelenül. Ennek lehet a vendég szerencsés esetben a nyertese, vagy rosszabb esetben a vesztese. Egyébként a ragyogó napsütésben kitűnően éreztük magunkat! Bakos L.
2Személyzet
3Tisztaság
1Ár / érték arány
2Kényelem
1Szolgáltatások
1Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Szörnyű
2016. június 1.a párjával járt itt 15 A Gozsdu udvar közelében elkapott minket egy kiadós "zuhé" és - miután - éhesek is voltunk és biztosra akartunk menni menedéket kerestünk a fent nevezett étterembe. Az eső itt valóban nem áztatott bennünket. A felszolgáló tíz percig felénk sem nézett, már éppen felállni készültünk a pecsétes abrosszal borított asztaltól, amikor megjelent a pincér és leadtuk rendelésünket.
Azt gondoltuk a sólet biztos választás (hol máshol, ha itt nem? ), erről egy korábbi látogatásunk alkalmával már meggyőződtünk itt, amikor fenséges volt ez a hagyományos zsidó étel. Innentől kezdve műfajt váltunk, paródia következik. A felszolgáló (mint később tudomásunkra hozták az étterem tulajdonosának a fia) meghozta a langyos sóletet. Néhány szem bab tömény, zsíros masszában. Természetesen reklamáltunk, sajnos csak akkor, amikor a tányéron lévő étel fele elfogyott. A fizetésnél ez súlyosbító körülmény volt, nem számolták volna fel a rendelést, ha nem vagyunk olyan "mohók". Miután nem tudtunk érvényesíteni panaszunkat kértük a Vásárlók könyvét. Meg is kaptuk egy Vendégkönyv képében. Idő közben megjelent a tulajdonos is azzal a tégellyel, amelyet a konyháról hozott fel, magyarázatot is fűzött hozzá: "harminc adagot főzünk le egyszerre és nem igaz, hogy nincs benne bab. " Kárpótlásul ugyan felajánlottak egy pohár italt, desszertet, ezt azonban nem fogadtuk el, mert úgy éreztük ma este itt nem mi vagyunk a megbecsült vendégek. Szokatlan módon túl sokat igyekeztünk bizonygatni igazunkat és mentünk bele méltatlan vitába a személyzettel. Hát ezért rossz tanácsadó az éhség! Bakos L.
1Ételek / Italok
1Kiszolgálás
1Hangulat
1Ár / érték arány
1Tisztaság
Milyennek találod ezt az értékelést?
Átlagos
2016. január 31.a párjával járt itt 35 Egy szállásközvetítő öt éjszakás csomagját elfogadva utaztunk a civisvárosba. A debreceni Hotel Divinus wellness-és konferencia szállodának pozicionálja magát. Hamar kiderült, hogy itt inkább üzletemberek szállnak meg, akik viszonylag korán távoznak és későn térnek vissza a hotelbe.
(a felső szinten nagy légterű apartmanok is vannak hosszabb tartózkodásra) Fentieket csak azért bocsájtottam előre, mert ez néhány kifogásunkra magyarázatot ad(hat). Kezdjük a szobával. A tapéta hólyagos, fürdőszobai bekészítést kérésre kaptunk. (tusfürdő, sampon, testápoló) A reggeli: összehasonlítva a "klasszikus" wellness szállodákkal a választék meglehetősen visszafogott. Ez nem olyan nagy baj, bár javallott a bőséges reggeli. Feltünt azonban, hogy - tapasztalatainkkal ellentétben - a lekvárkínálat és "kiszerelés" meglehetősen szegényes. A vacsora: a Félpanziós étlap-ról egy hideg-, egy meleg előételből, három levesből, három sertéshúsból és három szárnyasból készített ételből lehetett választani. Ezen kívül a séfek is ajánlottak négyféle fogást, salátából és desszertből is tartalmazott az étlap jónéhány ajánlatot. A konyhában a vegetáriánusokra és gyerekekre is gondoltak. Tiszteletre méltó változatosság. Találkoztunk azonban néhány furcsasággal. Az egyik levessel arra hivatkozva, hogy étlapváltás van nem tudtak szolgálni. A második este próbáltak valami hasonlót előállítani. (méltatlan volt) Közölték, hogy előétel és leves együttes rendelése esetén a főétel mennyisége kisebb lesz. (? ) Találkoztunk a recepción, az étteremben és a wellness részlegben is udvariatlanul viselkedő munkatársakkal, de olyanokkal is, akik az öt csillaghoz méltóan igyekeztek a szállodai tartózkodásunkat kellemessé tenni. Bakos L.
3Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
3Szolgáltatások
3Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Jó
2015. november 28.a párjával járt itt 45 Bánom már hogy eddig egyszer sem írtam a La Contessáról, úgy talán hitelesebb lenne a mondandóm. A 2009-es nyitás óta idén negyedik alkalommal jártunk a szállodában. Nagyon megszerettük és szeretjük most is. Hiszen a hotel ugyanott van, mint eddig volt, csodálatos környezetben. A hegyek sem mozdultak, a Szalajka patak és völgy is ugyanolyan gyönyörű.
És a lovacskákat is ugyanúgy lehet csodálni. Csak a közérzetünk lett más, nem a mi "hibánkból". Hol van már a felszolgálók kezéről a fehér glasszékesztyű, a reggelinél a jéggel teli vödörből kikandikáló pezsgős üveg. Nagyjából minden rendben van, csak az a kevés hiányzik, amitől az ember maradéktalanul jól érzi magát. Nem tetszik például, hogy mindenért fizettetnek, Így a szauna szeánszokért is. Lehetnének nagyvonalúbbak. A levezető hölgy kezelésnek nevezte a felöntéseket. Un. kiemelt időszakban mentünk, amikor a vendégek vacsorakor csak úgy fértek el, hogy a lobbyban is kénytelenek voltak megteríteni. Az étteremnél maradva: kitűnően működött az ételek "utántöltése", nem volt hiány semmiből. A megrendelt borért 925. -HUF/dl. fizettünk. Ugyanez a nedű az 5 csillagos debreceni Divinus-ban 640. -HUF, a négycsillagos mórahalmi Colosseumban 810. -HUF. (persze az árképzésbe nem óhajtok beleszólni, csak feltünt) Nem igaz, hogy a személyzet kedves, udvarias. Van kedves, udvarias munkatárs és van nem kedves, udvariatlan munkatárs. A szálloda recepcióján dolgozók többnyire udvariatlanok. Helyes-e, ha egy éttermi felszolgáló a wellness részlegbe bejön cipővédő nélkül edénnyel a kezében, majd telemeríti a szaunázók által használt jégkútban. Vajon hová viszi? Mint megtudtam nem egyszeri alkalomról volt szó. A szobáról: a szálloda honlapján felfedezhető még, hogy a fürdőszobai bekészítés márkás kozmetikai szerekkel történt. (Yves Rocher) Most azonban un. "no name" tubusok sorakoztak a polcon. A szobai információs mappában hiányzó lapok, összefüggéstelen sorrend, különböző nyelvű változatok keveredése. Jó hír, hogy megtudtuk 2014. év kiemelt és ünnepi időszakait. Beszédes, hogy az utolsó reflektálás egy vendég-véleményre 2015 április 24-i keltezésű. Ebben pedig az észrevételek kapcsán a felelősséget a "felső managmentre"(sic) hárítják. Az egyik alkalmazott szerint "lefelé nyitottak". Nem kellett volna! Bakos L.
4Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
3Szolgáltatások
4Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Jó
2015. szeptember 5.gyerekekkel járt itt 45 A tavalyi évhez hasonlóan idén is az unokákkal töltöttünk el néhány napot Mórahalom szép szállodájában. Különlegessége ennek a hotelnek, hogy közvetlenül kapcsolódik a hatalmas Erzsébet fürdőhöz. (Nyáron csak kilép a vendég a szálló teraszáról télen fedett folyosó óv meg az időjárás viszontagságaitól) Ideális gyerekparadicsom minden évszakban.
Visszatérő vendégek lévén sok meglepetés nem ért bennünket bár a sajnálatos helyzet miatt sokáig gondolkoztunk menjünk-e. Úgy érezzük, hogy hűségünk okán őszintén beszélhetünk tapaztalatainkról. Nos ami a leginkább javításra szorul az étterem működése. Mások is említették mi is tapasztaltuk: időnként egyhangúnak tűnik a kinálat, akadozik az "utántöltés". Ahogy közeledik a "záróra" (reggeli 10. 00-ig, vacsora 22. 00-ig) lanyhul a figyelem, egyre több az üres tál, "hiánycikk" lesz jónéhány keresett étel, ital. Fél órával korábban a felszolgálók - akik egyébként kedvesek, udvariasak - elkezdik a pakolást megzavarva ezzel a nyugodt étkezés menetét. A tisztaságról csak annyit, hogy azon is van mit javítani. Szerencsére a családias hangulat maradt, a személyzettel kialakított jó kapcsolaton nem esett csorba.
4Személyzet
3Tisztaság
5Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
3Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Kiváló
2015. május 19.a párjával járt itt 55 A Kiskakukk emblematikus étterme Budapestnek a Pozsonyi úton. A viszonylag alacsony hőmérsékletre tekintettel a terasz üres, odabent azonban nagy a nyüzsgés. Sehol egy hely, de bíztatást kapunk, vélhetően a tulajdonostól, aki éppúgy kiveszi a részét a felszolgálók munkájából, mint a villámgyorsan cikázó pincérek.
Elégedett vendég-arcok tesznek kiváncsivá minket. Hamarosan kerül asztal is és az étlapra sem kell sokáig várni. Első kérdés, mint a legtöbb helyen: mit kérünk inni. Már meg sem kisérelem felhívni a figyelmet: italt az ételhez szokás rendelni. Van viszont belga sör. Jó pont. A rendelt fogások a teltház ellenére gyorsan érkeznek, a mosolygós "főnök" udvariasan teszi elénk a finomságokat. A tapsztalat, hogy itt nincs semmi "átértelmezve". Itt minden az ami. És - többek között - ez adja az étterem kisvendéglő-hangulatát. (remélem nem sértek ezzel senkit) A vendégek között sok a külföldi, s a hangulatukból azt érzékelem, hogy ők is így gondolják. Jókedvűen indulunk útnak a hűvös éjszakában. Bakos L.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
4Ár / érték arány
4Tisztaság
Milyennek találod ezt az értékelést?
Átlagos
2015. május 14.családjával járt itt 35 Van ennek az ötcsillagos szállónak egy nagyon kellemes kávézója a Kamilla, amelynek teraszára a minap sétánk végén feleségemmel és ötéves unokámmal leültünk. A finomságok elfogyasztása után kértem a számlát. "Kártya? , készpénz? " hangzott el a kérdés, így szűkszavúan. Ezen már nem csodálkozik az ember, testvére ez a "kávé?
, kapucsínó? " kérdésfeltevésnek. Kártya, így a válasz. A felszolgáló megjelenik a terminállal, szóban közli az összeget és kéri a plasztiklapot. Én pedig kérem a számlát. Azt, majd akkor hozza ki, ha elfogadja a bank a kártyát, mert "ellenkező esetben a számlát sztornózni kellene". Természetesen ragaszkodom ahhoz, hogy fizetés előtt láthassam azt. "Ez nem a Te. co, itt ez a szokás". - kapom a kioktatást. Kérek üzletvezetőt, teremfőnököt. És - nem találja ki a kedves olvasó - pincérünk megjelenik a kinyomtatott számlával. Ezután minden a megszokott kerékvágásban megy tovább, a nap gyönyörüen süt, a kávé finom volt, körülöttem szeretteim, az élet szép. Bakos L.
Milyennek találod ezt az értékelést?
Kiváló
2015. február 26.a párjával járt itt 55 A valaha ötcsillagos hotel (korábban SAS Radisson Birdland, majd Birdland, jelenleg Greenfield) kezdi visszanyerni régi fényét. Voltunk úgy is a szállóban, hogy csak négy autó állt a parkolóban és akkor is, amikor napi újságot kapott a vendég. Szívesen mentünk akkor is, amikor nehéz időkben igazgatták nem igazán hozzáértők a házat és a kétezres évek végi fénykorában is.
Most ismét bíztató jelek mutatják: a menedzsment mindent elkövet, hogy kedvenc szállodánk kívül-belül korábbi hírnevéhez méltó állapotba kerüljön. Szurkolunk neki! Ps: sok más mellett felhívnám az olvasó szíves figyelmét arra, hogy a hotel kitűnő konyhát visz. Ízek kavalkádja bizonyitja a séf ízlését, hozzáértését. Bakos L.
4Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Kiváló
2014. augusztus 29.a párjával járt itt 55 Mivel is kezdjem? Amikor három éjszakás tartózkodás és a számla kifizetése után kiléptünk a szálloda kapuján úgy gondoltuk: ilyen jól régen éreztük magunkat wellness szállodában. Kényelmes szobánk ablakaiból, erkélyéről gyönyörű panoráma tárult a szemünk elé.
(meg persze a panoráma-szauna üvegfalán keresztül is) Nagyokat kirándultunk felfelé (Kékes) és lefelé (Mátraháza) kijelölt turistautakon. A sétáknak köszönhetően este éhesen ültünk le a visszafogottan elegáns étteremben. A séf kiváló alapanyagokból készített remek ízeket felvonultató ételekkel kényezteti a vendégeket. Ezúton is köszönet érte. (Nem is értem, hogy hol késik az a Michelin-csillag. )Ami kicsit zavaró volt számunkra, hogy a reggelinél a lekvárok "retro" kiszerelésben kellették magukat, ill. 1/2 10-kor (reggeli 10. 00-ig) már elkezdődik a pakolászás, kikapcsolják a tejmelegítőt stb. Egyébként a felszolgálók kedvesek, udvariasak, szolgálatkészek. Ezt mi is hasonló magatartással igyekeztünk honorálni. Visszatérve a szobához: a televíziós csatornakiosztás fedi a tájékoztatón lévő sorrendet. Feltünt, mert nem ez a tapasztalatunk. A magyar nyelvű kereskedelmi hírcsatornák közül hiányoltam legalább egyet a kiegyensúlyozott, pártatlan, objektív tájékoztatás okán. /BBC kódex/ Ugyanez vonatkozik a nyomtatott sajtó lobbyban fellelhető termékeire is. A wellness-részlegről: ilyet sem tapasztaltunk még. Állandóan takarítják (szó szerint) nemcsak a járólapokat, a csempét, de még a medenceszéli kifolyók műanyag rácsait is. Persze itt is barátságos, segítőkész mindenki. A medencetérben belógatott tábla az alábbi szöveggel: Kérjük szíveskedjen a pihenőágyakról távozáskor magával vinni törülközőjét és egyéb holmiját! Különben a takarítószemélyzet összeszedi! Ez a szöveg - bár sejtem, hogy miről van szó - számomra értelmezhetetlen. Hasonló felirattal már máshol is találkoztunk és arra gondolunk, hogy a hosszabb időre lefoglalt ágyak felszabadításának szándéka állhat a szöveg tartalma mögött. Megértem, hogy a "későn érkezőknek" bosszúságot okozhat a sok elfoglalt, ám rendeltetésének nem megfelelően használt ágy. Azonban a tábla szövegének intelmeit még nem láttam érvényesíteni máshol sem. Nilvánvaló, hogy a személyzet kerüli a konfrontációt a vendégekkel, így a táblák kihelyezésével valamit "csinált" is meg nem is az ügyben. Fontosnak tartom megjegyezni, hogy nem vagyunk sem szállodával, sem idegenforgalommal foglalkozó szakemberek. Egyszerű "felhasználók" vagyunk. Így aztán nem tudjuk az okát, hogy miért nincs az első 5 helyezett között az Ózon egy szakmai rangsor szerint, vagy pl. miért nem nyerte még el Magyarország legjobb vidéki wellness-szállodája címet. Azt azonban tudjuk, - amivel kezdtem az értékelést - hogy ilyen jól régen éreztük magunkat wellness szállodában. Bakos L.
5Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Kiváló
2014. augusztus 5.a párjával járt itt 55 Hatalmas kiterjedésű szőlőbirtok peremén található az Egri Korona Borház és Wellness Hotel. A hely első sorban pincéjéről nevezetes, a szálló-és wellness részleg kiegészíti a fő tevékenységet, a borászkodást. Az első benyomás: a hely "ki van találva". Láthatóan egyik sem zavarja a másikat. Sőt.
Ebédelni álltunk meg ezen a békés, a természethez oly közel fekvő helyen. Négy oldalról nyitott, lépcsős elrendezésű, puritán bútorzatú, szellős, szabadtéri étterem nyújt igazán ízletes, bőséges kínálatot a betérő vendég számára. A látványkonyha lehetőséget ad a készülő fogások figyelemmel kisérésére. Szívélyesség, tisztaság mindenütt. Házi meggyszörp a volánnál ülőnek. Ebéd után kis séta, szűk lépcsősor , tetején "üzemi terület" és szőlőtőkék, szőlőtőkék, szőlőtőkék ameddig a szem ellát! Csodálatos. Bakos L.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
5Ár / érték arány
5Tisztaság
Milyennek találod ezt az értékelést?
16 értékelés / 2 oldalon
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.