Kiváló
2014. július 4.a párjával járt itt 55 Nagyon régen, vagy húsz éve jártam itt. Már nem emlékszem milyen élményekkel távoztam annak idején. Azonban amit most tapasztaltunk lenyűgüzött bennünket. Már a fogadtatás, leültetés (mert asztalig kisérnek) meglepetés volt számunkra. Aztán következett az étlap.
Szimpatikus, hogy nem végeláthatatlan ételsorokat tartalmaz, vegyesen ajánl hagyományos és fuziós, inyencek számára készülő különleges ételeket. Utóbbiak egyik jellemvonása, hogy szemre kisebb adagok érkeznek, amelyekkel azonban jól lehet lakni. Ízek vannak, méghozzá megkülönböztethető (ritkaság), kitűnő ízek. A fel,-(ki)szolgálás első rangú, mindenki úgy végzi a munkáját, ahogy az a "nagykönyvben meg van írva". Figyelmesek udvariasak ugyanakkor a háttérben maradnak, nem tolakodóak. Mindezek természetesen együtt hatnak, ezektől jó, vagy rossz egy étterem. Nos a Kékes kitűnő étterem, boldogsághormonokkal telve távoztunk. Bakos L.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
5Ár / érték arány
5Tisztaság
Milyennek találod ezt az értékelést?
Kiváló
2014. január 30.a párjával járt itt 55 Karácsony meghitt családi ünnepe, a "Nagy Sütés-Főzés"után arra gondoltam, hogy feleségem (és én is) megérdemlünk egy kis nyugalmat kettesben mintegy az ünnep lezárásaként. A svédasztalos ebédet meglepetésnek szántam, várbeli sétát javasolva nejemnek.
Először nem értette, hogy miért akarok én körülnézni a Hilton Szálló lobbyjában, miért kérem a kabátját, miért adom be az enyémmel együtt a ruhatárba és miért próbálom finoman az Icon étterem felé "terelni". Persze előbb-utóbb minden kiderül - szokták mondani. Ezúttal is ez történt. A kitűnő ételek, a visszafogott elegancia, a diszkrét zongoramuzsika és nem utolsó sorban a jól ismert gyönyörű panoráma igazi élményt nyújtott számunkra. Két kritikai észrevételem azonban lenne. És sajnálom, hogy ezt itt és most kell leírnom akkor amikor - tapasztalatból mondom - sajnos bárhol megjegyezhetném:a pincérek figyelme a belépésünktől távozásunkig egyre lanyhult. Amikor a számla kiegyenlítésére került sor már nagyon kellett figyelni, hogy "elkapja" az ember a felszolgáló pillantását, jelezni tudjon neki a számlát kérve. A másik megjegyzésem:: 13. 00 órára érkeztünk 1/2 3-kor távoztunk. A szomszédos asztalokra már vacsorára terítettek. Ezt nem lehet eléggé diszkréten csinálni. Zavaró volt az ezzel járó tüsténkedés. Nem szeretnék azonban ünneprontó lenni ezért kijelenthetem, hogy remekül éreztük magunkat kettesben.
5Ételek / Italok
4Kiszolgálás
4Hangulat
5Ár / érték arány
5Tisztaság
Milyennek találod ezt az értékelést?
Gyenge
2013. november 18.családjával járt itt 25 Sok mindenben és mindenkiben lehet csalódni. Egy eszmében, a hitvesben stb. Az egyik legfájdalmasabb csalódás az amikor az ember egy un. "minőségi" étteremben nem azt kapja, amit megszokott, amire számít. Márpedig a Zilában ez történt velünk. Vagy tucadszor jártunk már itt, jóllehet nem számítunk törzsvendégnek.
Van tehát "rálátásunk" az ott folyó munkára. Nemrégen ismét betértünk ebédelni. A vendég fogadása,
asztalhoz kisérése, az ital,- étel rendelés felvétele kifogástalan. Azonban, ami ezután történt méltatlan az étteremhez, jóllehet ízlésbeli kifogásokról van szó. Mi pl. nem szeretjük a langyos, elsózott levest. Feleségem sült kacsacombja nem volt más, mint főtt hús, amit betettek a sütőbe megpirítandó a bőrét. Így ez a főétel élvezhetetlen volt. Kifogásainkat a felszolgáló igyekezett kompenzálni, azonban elekintettünk volna ettől. Jobb lett volna elégedetten felállni az aztaltól.
2Ételek / Italok
4Kiszolgálás
4Hangulat
2Ár / érték arány
5Tisztaság
Milyennek találod ezt az értékelést?
Jó
2013. november 18.a párjával járt itt 45 A nyaralást fordítva gondoltuk. Három éves lányunokámmal egy hetet töltöttünk volna egy másik településen, a Bambarában pedig kipihentük volna a 24 órás "szolgálatot". Közbe jött azonban a bárányhimlő és felcserélődtek a helyszínek és időpontok. De kezdjük az elején. Az egyik szállásközvetítő ajánlata volt a Bambara.
Némi utalást tartalmazott a visszaigazolás bővítésről, s fel is hívtam telefonon a szállodát és megtudtam, hogy bizony jelentős munkálatok folynak a hotel környékén. Feleségemnek nem mertem bevallani a beszégetés tartalmát, mert az egyenlő lett volna a foglalás lemondásával. "Majd csak lesz valahogy"-gondoltam-, hiszen az ár nagyon kedvező volt. Való igaz, egy munkaterületre érkeztünk, ahová nem volt tilos a belépés. Kaptam ugyan némi fejmosást,a következő 4 nap azonban kárpótolt bennünket az elviselhető kellemetlenségekért. A személyzet igyekezete ellenére a flex sivító hangját, a teherautók nyomában úszó porfelhőt nem tudták kompenzálni. Egy jövőbeni látogatás terepszemléjének fogtuk fel ott tartózkodásunkat, mert szándékunk immár "békeidőben" ellátogatni a Bambarába. És legközelebb talán az űlőgarnitúra sem fog hiányozni szobánkból! B. L.
4Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Kiváló
2013. november 18.a párjával járt itt 55 Húsvéti ünnepet és a szálló születésnapi ünnepeit töltöttük a Szeged szomszédságában lévő mórahalmi szállodában. Eddig minden alkalommal kitűnően éreztük magunkat, ezért is járunk vissza. Nem volt olyan kívánságunk, amit ne teljesítettek volna, nem volt olyan észrevételünk, amit nem szívleltek volna meg.
A szállodát csakádias hangulat lengi be, ez nagyon fontos számunkra. Jó itt lenni! És, ami feltűnő: az igazgatónő gyakran tűnik fel a vendégtérben, szobája ajtaja szó szerint mindíg nyitva. Ritkán tapasztalni ezt a nyitottságot. Ez a magatartás erősíti a vendégekben a bizalmat. A hotel első számú vezetőjével bármikor "össze lehet futni", elmondani a kifogásokat (ha van ilyen), tapasztalatot cserélni. Igazi , a vendéget tisztelő, szerető hozzáállás. Ugyanez a szálló többi munkatársára is elmondható. Legyen így még sokáig! Bakos L.
5Személyzet
5Tisztaság
5Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Gyenge
2013. október 30.gyerekekkel járt itt 25 Feleségemmel és unokámmal augusztusban egy hetet töltöttünk a szállodában. Bárhová megyünk első utunk a fürdőszobába vezet. A kádat szegélyező szilikon a sarkokban penészes volt. A takaritónők szerint ezen csak az őszi karbantartás tud segíteni. (másnap kérésemre kaptunk egy másik szobát, parkolóra nézőt) A wellness-részlegben az úszómester szerint"egy napra egy szauna lepedő jár".
A "vízesés" egyáltalán nem, a két épület közötti szökőkút csak "csúcsidőben" működött. Az utakat szegélyező kandeláberek hiányosan világítottak a kiégett izzók miatt. Az erkélykorlát rozsdás,a medencéket szegélyező mozaikborítás igencsak hiányos, sérülést okozhat, a fű kiégett, a napernyő nehezéke törött. (és balesetveszélyes) A kiúszó falán hatalmas foltban hiányzik a festés, itt-ott eldolgozatlan vezetékcsonkok, stb. A számla rendezésekor egy általunk nem rendelt tételt akartak kifizettetni velünk. (kelte 15-e, mi 18-án érkeztünk). Az összefoglaló címre utalva általános tapasztalatom, hogy a szállodák besorolásával kapcsolatban nincs egy egységes követelményrendszer, vagy ha van azt nagyon tágan értelmezik a szálláshelyek. Mindezt szerettem volna bővebben és árnyaltabban egy beszélgetés keretében elmondani a hotel menedzsmentjének, erre azonban nem kaptam lehetőséget. És, hogy - a tárgyilagosság jegyében - jót is mondjunk. A szauna felöntéseket celebráló hölgy és úr egészen magas szakmai felkészültségről tettek tanúbizonyságot. A két gyermekjátszóházban remekül érezte magát a 3 éves Bori. A recepciós pult bal sarkában megannyi oklevél, plecsni, serleg, elismerés. Ez az amit nem igazán értettünk.
4Személyzet
2Tisztaság
2Ár / érték arány
4Kényelem
3Szolgáltatások
1Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
16 értékelés / 2 oldalon
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.