Átlagos
2020. szeptember 22.családjával járt itt 35 2020 szeptember ötödikén jártunk itt családdal. Nem én választottam ki ezt a helyet. Fénykép részemről nem készült. Erre a véleményre azért került sor, mert sok tekintetben nem értek egyet a régi írott véleményekkel. A hely sajnos ez előzőkhöz képest romlott. Természetesen mindig van lehetőség javítani és meg is kell ragadni.
Amikor ott jártunk, piszkosul meleg volt és viszonylag későn is mentünk. A kínálat már erősen fogyatkozott. Én gesztenyés pitét ettem, család vegyes mást. De gesztenyés pite nekem eredeti és ízletes is volt! A cukrászda részemről így jó, én csak azt szoktam fogyasztani amit nem látok máshol és kilóg a csoki-oroszkrém-társai satöbbi unalomból. Mellé amerikánót kértem, ami nem szerepel az itallapon, de a hölgy kérésem szerint pontosan elkészítve szervírozta szépen a magyar vendéglátói szabályok szerint - vízzel! Természetesen sikeres volt a végeredmény és az összhatás is. Nem úgy, mint a kinti teraszon helyet foglaló, egymást zavaró vendégek. Pont ezért sem foglaltunk kint helyt. A személyzet összesen két fő. . . Gondolom pont ezért nem maradt idő a felső részt takarítani, merthogy poros volt. A toalett tiszta és vendégek miatt forgalmas is volt, ami ezekben a vírusos időszakokban minimálisan is elvárható - de személyzet nem tudott lépést tartani teljesen. Kifolyt a kéztörlő a tárolóból. És a wc-szag is kidőlt a felső szinten. Nagy elmarasztalás a kártyaelfogadás teljes hiánya miatt. Halló! 2020-van! Ideje lenne itt is felnőni, ha a Budapest, Hunyadi téri kofáknál már van érintésmentes fizetés és döbbenenes Pay-Pal elfogadás is! Igen meglepő ha káposztát, lekvárt és tojást tudsz a piacon kártyával fizetni, mert ott virít a terminál a hagyma mellett. De azt valahogy nem nyelem le, ha az Esztergomi sétáló utcai övezetben szórakozni kell kápéval. Véletlenül volt nálam kápé. De nem is értem mire gondolnak a vendéglátósok? Az idők legalább 90%-ban nincs nálam kápé! Esztergom egy város, és én is városi ember vagyok. A fizetésnél sajnos nem találkoztunk azzal a kedves hölggyel. Egy idős úrnál kellett fizetni. Kb olyan jártasságról tett bizonyságot az úr, mintha ledobtak volna engem egy indiai cipőkellékeshez a pénztárba Mumbai-ba. Be kellett diktálni mit rendeltünk. . . Majd kijött a pultba előre és megnézte a termékeket, az árakat és nekiállt nekünk háttal összeadni a pultba percekig. Nem tudom ki volt az úr, de ez szerintem nagy büntetés lehetett neki, mert a pár tételbe beleizzadt, a végén én mondtam meg neki a végeredményt. Ilyen világfájdalmat és zavart ritkán látni az arcon. Egy szó mint száz! Reméljük Vilibácsinak letelik a bünti, végre lesz egyszer érintésmentes fizetés (jövőre ugyanis alap lesz! ) reméljük, hogy a tisztaság és a kínálat növekszik és kissé kulturáltabb lesz a vendégkör talán.
3Ételek / Italok
3Hangulat
3Ár / érték arány
3Tisztaság
Milyennek találod ezt az értékelést?
Jó
2020. szeptember 22.családjával járt itt 45 2020 szeptember 5 jártunk itt családtaggal. Az étterem valaha biztos szebb napokat látott. Most a vírusidőszakban át kell értékelni a jellemzést ennek függvényében. Látszik ,hogy nekik is betett a turizmus korlátozás és a termek lezárása, szolgáltatásaik korlátozása és menü-szűkítés őket is elérte.
Ez nem baj, mert a helynek van egy varázsa így is. Pont a kisugárzás miatt döntöttünk így, hogy ide térünk be. Érdekes volt látni, hogy régebben tele volt hírességekkel a vendégfal. Nagykövetek, miniszterek, filmszínészek, sportolók stb. . . Míg aznap csak egy szakács és egy kedves fiatal hölgy dolgozott pincérként, mi tudomásul vettük, hogy a konyhában is besegít. Kicsit sajnáltam is, mert ez bizony sok rohangálás volt neki ki és be. Lerendeztük a rendelést percek alatt. A kínálat egy táblára elfért. Ezzel egyetértek én is, mellékutcai, kiszállítást nem végző cég nyakán marad a túl sok kínálati lehetőség. Kártyaelfogadás ekkor még nem volt, ez vélhetően az újranyitás miatt maradt el. Az evőeszközök kicsit egymáshoz nem illőek voltak -de nem baj. Szerintem ezt is ki fogják cserélni lassacskán. Padlizsánt, salátát, majonézt, és rántott szeletet rendeltünk burgonyával, és még egy plusz salátát. A képen látható, hogy emberes adag volt. Italt is kértünk, amit rendben kaptunk. A felszolgálásnál a majonéz elmaradt, de ezt én nem nehezményezem, meg lett oldva gond nélkül. A kis hölgynek tényleg volt bőven dolga. Az ételek minőségére csak ott érhet panasz, hogy a sültek icipicit túl voltak sütve. A sütésmánia pedig ott jött ki, hogy a szakács a főtt apró burgonyát is megforgatta még az olajon. Sokan meg vannak győződve arról, hogy csak a sült a rendes étel. Nos, nem kell ekkora hévvel kiszolgálni a szintén sült rajongó magyarokat. Adtunk tippeket is, hogy mivel tudnak takarékoskodni időben és energiával. Remélem megfogadják ezeket és felveszik a kínálatba. Ha tudnak időt spórolni okosan, akkor jobban tudják kiszolgálni a vendégeiket is és kiszállításba is tudnak terjeszkedni önvédelem és fogalomnövelés gyanánt. Biztos vagyok benne, hogy az ennél 10x jobban működő helynek hatalmas áldozat volt a bezárás. Biztos vagyok benne, hogy sokk-ként érte őket is az alkalmazottak elbocsájtása. Én kívánom neki, hogy nyerjenek ezen a helyzeten. És természetesen várjuk a megújított - konyha számára időtakarékos - de vendégeknek színvonalas és ízletes új magyar konyhát.
4Ételek / Italok
4Kiszolgálás
4Hangulat
4Ár / érték arány
4Tisztaság
Milyennek találod ezt az értékelést?
Szörnyű
2020. szeptember 22., kollégákkal járt itt 15 2020 szeptember 12 szombat legrosszabb Esztergomi élménye Pödör János egyéni vállalkozó mint tulajdonos vezette étterem. A sok Esztergomi - kereskedelmileg erősen szűk látókörű, Visa/Master kártyát "tüntetőleg nem elfogadó" hely közül - végre elfogad kártyát. És sajnos ezzel ki is merült a hely előnye a közelben található számtalan hellyel szemben.
A hely elsőre rendben volt és sokféle lehetőséget kínált az étlapon. Hamis olasz életképek és közhelyes Vespa motor grafikák. Kint a forróságban békésen fogyasztó vendégek. Bent sürgés-forgás látszata. . Gondoltuk, az előző heti "súlyosan sütés-függő" Padlizsán étterem után egy lényegesen kevesebb sütött elemeket tartalmazó helyet próbálunk ki. Nyugtalanságunk a rendelésfelvételkor vette kezdetét. A fiatal kis hölgy teljesen civilben, és igencsak alul öltözötten vette fel a rendelést rendkívül nyögvenyelősen, darabosan. Nem gond, ha valaki kezdő és rutintalan, hiszen mindenkinek el kell kezdeni valahol. Természetesen azt sem jelezte, hogy a frissen sültekre várni kell. Hatalmas gondolkodás után elmaradt a máshol szokásos kérdés: Milyen italt hozhatok addig is? (A szomszéd asztalnál ennek örömére ezt kétszer is megkérdezte. :-) )
A felszolgálásig eltelt idő alatt az evőeszköz néma, mosoly nélküli lerakása az asztalunkra és szigorúan "oda sem nézek az asztalra" jövök-megyek jegyében zajlott. Eközben 15 perc alatt csak hárman kérdezték meg, hogy Szép Kártya elfogadás ugye van, ha már van terminál. . . Természetesen nincs. Pödör János egyéni vállalkozó nem érzi a modern idők hívó szavát és természetesen nem élvezheti az előnyeit sem. Két leendő vendég máshová vitte a pénzét ezzel. Utólag is jó étvágyat nekik és jó keresést. Hallelúja! Megérkezett az ebéd! Kollégám húslevese jó volt. Sajnos az én olasz paradicsom levesem egy igen rossz vicc volt! Ez konkrétan meleg paradicsomlé volt, némi dekor bazsalikommal! Én természetesen ezt szoktam otthon főzni, így a levesben a leves lelkét, annak lényegét, a bele való Orzo tésztát nyomokban sem találtam meg. Ez bizony egyes! (Ez a leves konkrétan az olasz ételkultúra megcsúfolása volt. )
Kollégám sültet petrezselymes burgonyával, az látszólag jó volt elkészítve. Az én aszalt szilva, sonka és sajttal töltött rántott húsom rizibizivel is egy igen súlyos tévedés volt. A fogás elsőre belefulladt az olcsó sajtba. . . Másodrészben a rizibizi néven ismert akármi még a magyaros elkészítésnek sem felelt meg! Soha nem főtt együtt a rizs és borsó ennél a fogásnál, a sima rizs trehányul el volt keverve némi konzervből kivett félig főtt borsóval. A rizibizi néven elhíresült magyar fogás eredetije is olasz. Talán meglepő ez a tény is a szakácsnak. A Ragazzi - barátok, haverok hely méltatlan a névre. A menűsor vegyes, de nem ugorja meg a minimum szintet. Ilyen erős szakmai hiányokkal és kifejezetten színvonaltalan, feltűnően mosolytalan vendégidegen személyzettel és felkészületlen kereskedelmi marketinggel azt kell mondanom, hogy bátran adja vissza a boltot! Ha már erre adta a fejét, rendesen csinálja meg az ételeket! Ideje lesz frissíteni és meglepődni az eredeti recepteken. Követelje meg, hogy a vendég jól érezze magát! Tegyen róla, hogy a szakmai minimumot érje el a személyzet! (Vegyen fel egy normális nadrágot, nem vagyunk kíváncsiak a hátsójára. )
Törölje le szemmagasság felett a pultot, porolja le az üvegeket, hiszen forgalmas út mellett van a hely! Milyen jó, hogy nem kaptunk italt, mert nem volt erre ideje a kishölgynek. A szomszéd asztaloknál rendelés felvétel után késve vitte ki az italokat. A pultban felbontott szénsavas italokat várakoztatta szöszmötölés közben percekig feleslegesen, míg minden szépen felmelegedett. Kedves Pödör János, ez elfogadhatatlan, ma pedig különösen oda kell figyelni ilyenekre. Az italokat az asztalnál bontjuk fel mindig és a sorrend sem mindegy a vendégélmény miatt. Lehet kapni a felszolgálói szakmai ismereteket a könyvesboltban az oktató Voleszák Zoltánról még a mai napig is. (Nekem megvan)
Mindenesetre még van remény. Remélem olvassa ezt az irást, nem csak a telefonját nyomkodja és fészbukozik, mint az átlag többség. Javítson! Javítson! Javítson! - Sürgősen!
2Ételek / Italok
1Kiszolgálás
2Hangulat
2Ár / érték arány
3Tisztaság
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.