Szörnyű
2018. december 14.családjával járt itt 15 Fél óráig ültünk az asztalnál és vártuk, hogy valaki megkérdezze mit kérunk. Végül meguntuk nézni az előttünk ott ülők otthagyott ételmaradékát és visszatettük a pultra a használt tányérokat poharakat és evőeszközöket. Aztán a pultnál megrendeltük az ételt és az italt (a blokkot persze nem adták ide, mert már baromi rutinosak).
Újabb 45 perc telt el, mire kihozták a kihűlt, íztelen, száraz óriáspalacsintát. Ekkor kértem el először a panaszkönyvet. A limonádé még váratott magára. Evés után kértük, hogy hozzák ki legyenek szívesek a másfél órával ezelőtt megrendelt limonádékat és a panaszkönyvet. 2 perc múlva jött vissza a lány és megkérdezte milyen limonádét rendeltünk, majd felajánlott egy ingyen kávét (vicces). Harmadszor is kértem a panaszkönyvet, de még mindíg semmi. Újabb 2 perc múlva egy másik hölgy kihozta a limonádékat, persze nem egészen olyat amilyet kértünk, de emiatt már a szemem sem rebbent. Negyedszerre a pultnál kértük a panaszkönyvet, ekkor közölték, hogy NEM ADJÁK KI NEKÜNK, mert "nem jogos" a panaszunk. És persze a nevét sem mondta meg a "vezető", (mondjuk én tükörbe sem tudnék nézni a helyében, úgyhogy ez nem lep meg). Arrogáns, lekezelő, szánalmas társaság. . . Még szerencse, hogy nem egy ilyen "vezető" dönti el, hogy melyik panasz jogos és melyik nem, mert erre ott a fogyasztóvédelem. Így jártak! ! !
1Ételek / Italok
1Kiszolgálás
1Hangulat
1Ár / érték arány
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.