Szörnyű
2020. július 14.egyedül járt itt 15 Érkezésemkor félretájékoztattak arról, hogy hol parkolhatom le az autómat. A konkrét parkolóhelyről kérdeztem a recepcióst, ahol az autóm parkolt. Megerősített, hogy jó helyen állok. A hotel parkolócéduláját is kitettem. Másnap reggelre megbüntetett a közterület felügyelet.
A recepción elvették tőlem a parkolójegyet és azt mondták, hogy "gondoskodni fog róla", nem kell aggódnom. Nos, megjött a levél. 30 000 forintos büntetést kaptam. Amikor felhívtam a szállodát az üggyel kapcsolatban, és a következő e-mail beszélgetésben is erős védekező üzembe kacsoltak, ál-udvariassággal próbálták leplezni a leerszkedő hangmodorukat. . Megírták, hogy munkatársaik magasan képzettek, és "soha" nem hagynák jóvá a parkolóhelyet, ahol parkoltam. Ezenkívül, "nem tudom bizonyítani", hogy a recepciós azt mondta nekem, hogy jó helyen parkolok és többször emlékeztettek, nem az ő felelősségük, hogy a vendég betartsa a KRESZ szabályokat. Mit kell tennem, rögzítenem kell minden beszélgetést vendégként, hogy bizonyítani tudjam, hogy nem vagyok hazug? A magasan képzett személyzet soha nem hibázik? Kétszer is téves információt kaptam. Egyszer a bejelentkezésnél egyszer a kijelentkezésnél. Mos fizetnem kell. Felajánlottak kompenzációként egy nevetséges összegű bon-t ami körülbelül egyharmad szobára elég a következő ottartózkodásomkor. Nem lesz ilyen! Önök is kerüljék a helyet! Nem emlékszem, hogy tapasztaltam e valaha azt a lekezelő modort ahogy a recepciós a telefonon beszélt velem miután vázoltam milyen ügyben telefonálok. Mellesleg körülbelül 30 percig türelmesen vártam a bejelentkezéskor, mert épp egy vendég távozott.
1Személyzet
4Tisztaság
2Ár / érték arány
4Kényelem
2Szolgáltatások
3Étkezés
4Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.