Átlagos
2016. október 3.a párjával járt itt 35 1. Az étteremben nincs terítő az asztalon, hanem mint a büfékben, csak papír alátét, ezen nincs négy nyelvű köszöntés (ez nem méltó egy ilyen hotelhez)
2. A kávéautomatán nem volt presszókávé-gomb, csak "gyenge hosszúkávét" lehetett kapni. 3.
A lekvár kínálat nagyon szomorú volt; nagy üvegből merőkanállal kellett a lekvárt kivenni - más helyeken kisebb üvegeket használnak - ; nem volt a lekvárhoz illő kicsiny üvegtartó, csak a kávéscsésze. Egyébként az étel kínálat megfelelő volt. A wellness kiváló, az uszoda csodás
4Személyzet
5Tisztaság
3Ár / érték arány
3Kényelem
3Szolgáltatások
2Étkezés
4Elhelyezkedés
Hotel Aquamarin válasza
Tisztelt Vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy elégedett volt az étkezéssel, a wellnessel és az uszodával. Köszönjük észrevételeit a szervizeszközökkel kapcsolatban. Az alátéten hely hiányában valóban csak franciául, a gasztronómia "hivatalos" nyelvén kívánunk jó étvágyat.
Reméljük, hogy legközelebb is minket választ! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
2016. október 10., , Hotel Aquamarin
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.