Átlagos
2024. január 3.a párjával járt itt 35 A kérdések nem terjedtek ki a részletekre. A legnagyobb gond nem a szálloda adottságaival, hanem a kommunikációjával volt. Ahány emberrel beszéltünk/kérdeztük a személyzetet, annyi választ kaptunk. a honlapon talált infok fantasztikus szaunaszeánsz lehetőségét hírdették, előzetes érdeklődésünkre jelezték, hogy lehet, h lesz, lehet, h nem.
Még ott tartózkodásunk alatt sem kaptunk konkrét választ, miért nem volt. Ezt nagyon sajnáltuk. A masszőr Klaudia szuper volt, a kiszolgálás gyors és kedves volt. Érdemes lenne a szállodát kicsit feljavítani, mert a kűlcsín lehangoló volt.
3Személyzet
3Tisztaság
3Ár / érték arány
2Kényelem
3Szolgáltatások
3Étkezés
4Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Átlagos
2018. november 27.barátokkal járt itt 35 Pár napja tértünk be barátainkkal az étterembe, mert központi fekvése miatt megfelelőnek látszott egy ebéd elköltésére. Férjemmel magyaros leveseket (harcsahalászlét és bográcsgulyást) rendeltünk és -természetesen- jó kenyeret, melyet a pincér úrnak külön ki is hangsúlyoztunk. Meg is kaptuk a rendelt ételeket megfelelő mennyiségben és minőségben.
Ekkor ért a meglepetés: egy kosárban megérkezett a levesekhez tartozó "kenyér": bolti műanyag toastkenyér! ! ! Ez a mi szemünkben a magyar ételek megcsúfolásának számít Szégyen, hogy egy nagy túristaforgalommal megáldott helyen ennyit teszünk értékeink népszerűsítéséért! Aki így eszi ezeket a magyar étkeket, egyetlen jó emléke sem marad meg belőle. Kérem, a jövőben erre jobban figyeljenek. Az ár/érték arány nagyon volt elfogadható: 3000 Ft alatt alig volt főétel.
2Ételek / Italok
3Kiszolgálás
3Hangulat
2Ár / érték arány
2Tisztaság
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.