Gyenge
2015. június 19.barátokkal járt itt 25 Barátnőmmel és a lányával tértünk be a vendéglőbe. Rajtunk kívül csak egy asztalnál ültek. Én limonádét kértem szénsavmentes vízzel, nem azt kaptam. Kihozták az üdvözlő falatot, padlizsánkrémet, három szelet hajszálvékony pirítóssal. A padlizsánkrém nagyon finom volt. A fiatal pincért megkértem, hogy hozzon még egy szelet pirítóst,azt mondta természetesen.
Majd vissza jött, és közölte pironkodva, hogy elnézést csak ennyi járt. Hát elkerekedett a szemem, mert ilyennel még nem találkoztam. Na, ekkor kellett volna felállni és elmenni. Jérce mellet kértem levendulás szélesmetélt tésztával. Szerintem a szélesmetélthez még köze sem volt. De ez volt a legkevesebb, nem frissen főzték a tésztát, és még nyers is volt, és íze sem volt, és hideg volt. A fizetésnél külön kértük a számlát, nem sikerült megoldani. Majd egy számológéppel újra összeadták. Teljesen elhűltem. Csak két számlát kértünk. Nem voltak udvariatlanok, de különösebben udvariasak sem. Miért nem szóltam? Mert nem akartam a délutánt elrontani egy vitával. A barátnőm és én is szolgáltató rétegben dolgozunk, mint vállalkozók. A barátnőm kozmetikus és kereskedő vagyok. Ha ilyen módon állnák a vendégeinkhez, illetve a vevőinkhez, hát éhen halnánk. És mi csak egy vidéki kisvárosban élünk. Csak szerettünk volna egy kellemes ebédet, jó időben elfogyasztani. Egy kicsit pihenni a mindennapi rohanásban. Ezért mi szabadságot vettünk ki, már egy hónapja erre készültünk. Sikerült egy kicsit elrontani.
2Ételek / Italok
2Kiszolgálás
2Hangulat
1Ár / érték arány
3Tisztaság
Tűzkert Vendéglő válasza
Kedes vendègeim,
Nagyon sajálom, hogy nem voltak elégedettek
Pontosan emlékszem, önökre.
Valôban jött a felszolgáló és kért még kenyeret, nem szoktunk pluszban a fogadó falatokhoz pluszban kenyeret adni,hiszen reményeink szerint a vendég ebédelni, vagy vacsorázni jön hozzánk.
Ez egy ajándék és ùgy gondolom, hogy szívrsen fogadják.
A tésztára térve házi tésztánk van ès MINDIG frissen fözzük.
A tésztába van belekeverve a levendula.
Abban az esetben , ha külön kérik a számlát, ezt általában elöre szokták jelezni.
Ha már elkészült a számla, akkor valöban , csak számológèppel tudják külön választani, mert az egészet törölni, majd ujra gépbe vinni, sokkal bonyolultabb és idöigényesebb lenne.
Nagyon sajnálom, hogy kifogásaikkat nem akkor jelezték, mert orvosolni, csak akkor tudtam volna.
Kérem , ha legközelebb Tihanyban járnak keressenek meg személyesen, hogy engesztelni tudjam önöket.
2015. június 30., Hidasi Károlyné, tulajdonos
Milyennek találod ezt az értékelést?
Gyenge
2013. augusztus 2.a párjával járt itt 25 Két éjszakát (2013. 07. 25-27) töltöttünk a szállodában. Házassági évfordulónkat menetünk megünnepelni. Nem volt éppen felhőtlen az ott tartózkodásunk. Velünk még ilyen soha nem történt és remélem is fog. Már a fogadtatás is egy kicsit hideg és közönyös volt. A kolléganő nem volt a mosolygós kedvében, de van ez így, nem probléma.
A szoba, szerintem borzasztó. Ez a 701 szoba. Elvileg ez egy Superior plusz szoba. A sódombot a legjobb indulattal sem lehet látni, a panoráma kilátás, az talán elfogadható. A zárt erkély, amin egy ablakot billenőre ki lehet nyitni! ? Ilyet én még nem is láttam. Levegőtlen, fullasztó volt a szoba és ezen a légkondicionáló sem segít. Talán ősszel és télen élvezhető ez a “télikert”. Mivel a szoba a hotel társalkodója mellett van, emiatt igen hangos. Volt aki jól érezte magát, még éjfélkor is. Ittak, hangosan “nevettek”. Meg lehetett volna őket kérni, hogy fáradjanak át a másik oldalra, mert esetleg valaki pihenni szeretne. Még ezen is túltettük magunkat. Ami viszont szombat reggel történt velünk, na ezt azért már nem hagyom! Szombat reggel korán fél 7-kor el kellet indulnunk, mert a fiúnkért kellet menni Trencsénybe, közel 3 órás út és időre kellet mennünk. Szerettünk volna egy kávét és egy szelet kalácsot vagy kenyeret enni. Pénteken a vacsoránál jeleztük, hogy mit szeretnénk, és van e rá lehetőség. Nagyon segítőkészek voltak, azt mondták, ha csak ennyiről van szó, akkor megoldható. Nyugodtan menjünk negyed 7-re oda, kinyitják az éttermet. Mi mentünk, az étterem nem volt nyitva, visszamentünk a recepcióra és szóltunk, hogy mit szeretnék. Már ott is rögtön az a válasz volt, hogy reggelizni csak 7 órától lehet. Elmondtuk: mi megbeszéltük este, hogy mehetünk reggelizni. Letelefonáltak, mehettünk. Az étterem ajtajánál már hallottunk a megjegyzéseket: hogy minek jönnek, csak 7 órakor van reggeli! ? Én sűrű elnézést kérve elmondtam, hogy miért zavarjuk őket. Azért két nagyon kedves szőke hölgy próbált is segíteni, sajnos a kávégépet nem tudták beüzemelni. Az egyik hölgy még megpróbált kávét főzni a fenti gépen. Míg várakoztunk, a többi kolléga viszont nem fogta vissza magát, a szakács csapkodva tette a megjegyzéseket, az egyik felszolgáló hölgy rosszalló pillantásokkal méregetett bennünket. Nem zavarta őket, hogy mindezt mi halljuk és látjuk. A férjem ekkorra már megelégelte, majd hangosan megköszönte a “segítséget” és elmentünk reggeli nélkül. Amit egyébként kifizettünk. Olyan szinten ledöbbentünk ezen helyzeten, hogy a kocsiban legalább egy órán keresztül meg se szólaltunk. Elképesztő, hogy mit meg nem engednek néhányan maguknak. Azt gondolom, hogy egy 4 csillagos szállodában ilyen nem történhet. Írásban panaszt tettem már 5 napja,még választ nem kaptam. Még csak annyit, hogy Ausztriában nyaraltunk tavaly és a férjemet haza rendelték. Öt órakor kellett indulnia, a recepción ott várta a hideg csomag, amit nem is kértünk. Ennyi a különbség. Az biztos, hogy nem ajánlom senkinek ezt a szállót.
2Személyzet
3Tisztaság
1Ár / érték arány
1Kényelem
3Szolgáltatások
2Étkezés
1Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.