Kiváló
2018. május 25.barátokkal járt itt 55A Szívkórháztól és a Balatontól pár méterre a Tagóre sétány mögött található az igen színvonalas étterem. Egy három hetes szívkórházi beutaló alatt látogattuk meg ismét a helyet és nem csalódtunk! Nem csaphattunk nagy lakomát, de a kínálat így is megnyerő volt. A kiszolgálás gyors volt a telítettség ellenére (pünkösd) a kellemes környezet és a tisztaság a régi. Csak ajánlani tudom ezt a vendéglőt mindenkinek!
4Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
4Ár / érték arány
5Tisztaság
Milyennek találod ezt az értékelést?
Gyenge
2018. április 17.a párjával járt itt 25 A patinás szálloda többre érdemes! A tulajdonos valószínűleg régóta halogatja az erősen esedékes felújítást(a karbantartásokat)
Hátsó fronti szobát kaptunk, aminek még örültünk is, remélve, hogy legalább csendes, de ez hiú ábrándnak bizonyult az épületben működő DISCO miatt! !
Maga a szoba borzalmasan "le volt használva", a nyílászárók (ablak,ajtó) állapota rettenetes, a szobában egy félig összerakott polc roskadozott. Az étterem igyekezett, de a színvonala bizony sok kívánni valót hagyott. A "saját parkoló" az épület mögött egy kordonnal elkerített "aki kapja marja" rendszerű valami. A portán többnyire 1 személy hallgatta a panaszokat és megértést kért. . . . Legalább olcsó volt!
3Személyzet
2Tisztaság
3Ár / érték arány
2Kényelem
3Szolgáltatások
4Étkezés
4Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Átlagos
2018. április 12.a párjával járt itt 35 Három éjszakát töltöttünk el jó és rossz élményekkel. Jó volt a szobánk, nagy és kényelmes, de a fürdőszobában a zuhanykabin ajtaja nem volt zárható, a mosdóban hangyák mászkáltak kirojtosodott viseletes fürdőköpenyt kaptam. A kulcsot helyettesítő kártyát rögtön cserélni kellett.
A szomszéd telekről az erkélyig benyúló két hatalmas fa a "kilátást" behatárolta, pedig még csak éppen előbújtak a levelek! Jó volt a sok csatorna a TV-n, rossz, hogy a szállodában nincs jacuzzi, amit annak neveznek az pedig időszakosan működik (6 befúvóval). A konyha és az étterem szolgáltatásai voltak a legjobbak. Rögtön a megérkezéskor a kulcshoz mellékelt kártyán tájékoztattak arról hogy a szálloda saját parkolójában elhelyezett autókért (és az azokban hagyott értékekért)semmilyen felelősséget nem vállalnak!
3Személyzet
3Tisztaság
3Ár / érték arány
4Kényelem
3Szolgáltatások
5Étkezés
4Elhelyezkedés
Royal Club Hotel válasza
Kedves Vendégünk!
Nagyon köszönjük megtisztelő visszajelzését! Javító szándékú észrevételeiről értesítettem az illetékes részlegek vezetőit! Szíves elnézésüket kérjük és mindent meg fogunk tenni annak érdekében, hogy legközelebb kizárólag pozitív élményekkel gazdagodjon.
A Royal Club Hotel csapata szeretettel várja Önöket vissza!
Üdvözlettel,
Belán Miklós
Szállodaigazgató
2018. április 16., Royal Club Hotel, igazgató
Milyennek találod ezt az értékelést?
Kiváló
2017. december 27.a párjával járt itt 55 Életünkben először nem a családi körben töltöttük az ünnepeket. . . A szálloda igyekezett mindent megtenni, hogy békés karácsonyunk legyen. A telt ház ezt egy kicsit befolyásolta ugyan, de ez nem a szálloda "bűne". Az ellátás kiváló, a személyzet udvarias és szerencsénkre az idő is kifogástalan volt.
Kellemes meglepetés a szobákban elhelyezett ingyenesen használható luxus androidos telefon,(térképek, internet, stb. ) amit az ember magával vihet kisebb kirándulásokra is. Ezt eddig sehol sem tapasztaltuk! A teljes kikapcsolódást kissé lerontotta, hogy a medence, illetve a wellness részleg ilyen vendéglétszám részére igen szűk, így állandóan zsúfolt.
5Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
5Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Kiváló
2017. november 7.barátokkal járt itt 55 Egy 12 fős társasággal jártam az étteremben, ahol igen profi módon láttak el minket: gyors rendelés-felvétel, kiszolgálás és az ételekre sem kellett sokat várni, pedig "változatos" volt a rendelésünk. Az adagok akkorák voltak, hogy csomagoltatnunk is kellett. Az ételek minősége kiváló volt, csak jót lehet mondani róluk.
A hely hangulatos, a belső udvari halastó és pihenőkert kellemes látvány az üvegfalakon keresztül is. Érdemes "kimenni" Kispestre ezért az élményért.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
4Ár / érték arány
5Tisztaság
Milyennek találod ezt az értékelést?
Jó
2017. október 27.a párjával járt itt 45 Először jártunk a Hotel Vital-ban Zalakaroson. A foglalást közvetlenül a szállodával rendeztük, minden simán ment az érkezéskor is. A szobák mérete meglepően kényelmes (nagy) az épület inkább "családias". A felszereltség jó, a wellness is megfelelő, de az első csalódás itt ért bennünket, mert a nyitva tartás: 9-18h nem igazán rugalmas, főleg, ha az októberi dátumot tekintjük, amikor a strandra már nem megy az ember.
Egy ilyen szállodától elvárható lenne a máshol alkalmazott 7-21-ig tartó nyitvatartás. . . ! Az étteremben saját névre szóló helyet kaptunk, ami kényelmes volt. Az étterem a szálloda legjobban működő része komoly választékot kínáló jó konyhával, gyors, udvarias személyzettel. A takarítás volt a második csalódás, mert a 4 napunk alatt, csak kérésre láttunk takarítót és a (wellness-ben is használatos) törülközőt is csak kérésre cserélték le. (azért a szemetet minden nap elvitték) Kellemes meglepetés volt a lap TV-n nézhető kb. 25 csatorna és a kényelmes (ingyenes) parkolás! A kis bosszúságok ellenére kellemes napokat töltöttünk a Vitalban!
4Személyzet
3Tisztaság
5Ár / érték arány
5Kényelem
3Szolgáltatások
5Étkezés
4Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Jó
2017. szeptember 10.a párjával járt itt 45 A ma már meglehetősen "retro"-nak számító szállodába évek óta járunk, így csak az újdonságok voltak számunkra érdekesek. Újdonság, hogy megnyitották a közvetlen szomszédba épült szállót, ami az eddigi szűkös parkolási lehetőségeket tovább csökkentette! Az étterem tartja a színvonalat, de a választék mintha csökkent volna.
. Ismét közölték, hogy a szálloda felújítás előtt áll, ami bizony rá is fér, ha másért nem is, de a 2 lift a 13 emelethez (200szoba)mindig is kevés volt, főleg ilyen üzembiztonsággal! A számla készítésekor a terminál hibájára hivatkoztak, így nem tudtuk érvényesíteni a korábbi törzsgárda pontjainkat és az újakat sem írták jóvá! ! !
4Személyzet
4Tisztaság
5Ár / érték arány
3Kényelem
2Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Jó
2017. szeptember 10.a párjával járt itt 45 20 éve járunk Hévizre, a szemünk előtt épült a szálloda, ami kb. 5 éves kínlódás és többszöri tulajdonosváltás után Bonvital néven megnyilt. (Rövid ideig Mirage néven próbálták megnyitni, de az nem volt sikeres.
) Az épület belvárosi adottságai miatt nagyon szűkösek a terek, minimális a parkolási lehetőség, így leginkább autó nélkül érkezőknek kedvező a szálloda, cserébe sétával szinte minden percek alatt elérhető. A szobánkban a "szekrény" mérete 1 főnek is kevés és nehezen hozzáférhető volt, asztal, szék nem fért be és ezt nem kárpótolta a kihelyezett zsámoly sem. A klima, lapTV, szoba-széf a 4* miatt is elengedhetetlen volt. A személyzet viszont segítőkész és udvarias, az étterem tiszta, jól ellátott,kellemesen berendezett a reggeli választéka és mennyisége kifogástalan. A wellness a legjobb az egyetlen zavaró tényező, hogy a szomszédos 13 emeletes Hotel Panoráma kb. 60 szobája kb 50 méterről, a Hotel Kalma déli szobái kb. 8 méterről "élvezhetik fürdőzésünket!
5Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
3Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Kiváló
2017. július 15.a párjával járt itt 55Hangulatos hely, nagyszerű konyhával, udvarias, gyors kiszolgálással, tényleg csak ajánlani tudom. Az ár/érték aránya is jó, a mellékhelyiségek tiszták, tágasak. Külön öröm volt a hatalmas parkoló és a belső üzlet ami igazán jól felszerelt. Először jártunk ott, de ha Sopronba megyünk, biztosan visszatérünk, mert nagyon kellemes meglepetés volt számunkra.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
4Ár / érték arány
5Tisztaság
Milyennek találod ezt az értékelést?
Jó
2017. július 14.a párjával járt itt 45 A szállodát 25 éve ismerjük többször jártunk ott! A többszöri tulajdonos váltás utáni jelenlegi tulajdonos elkezdte a "felújítást" ami a méreteket tekintve nem lesz kis munka. Jelenleg a felső két emeleten dolgoznak. . . Nagyon ráfér az épületre, mert a fürdőszobákban még az eredeti mosdók vannak.
A 260 szobához a Wellness részleg igen szűkös, azt mindenképpen bővíteni kellene a komfortérzet megőrzéséhez. A 35fokban bizony nagyon hiányzik a klímaberendezés a szobákból! ! A konyha igen jól teljesít, a személyzet segítőkész! Jó programokat ajánlanak a hét minden napjára. Jelenlegi ár/érték aránya jó!
5Személyzet
4Tisztaság
5Ár / érték arány
3Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
26 értékelés / 3 oldalon
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
16 fotózott hely / 2 oldalon