Átlagos
2020. július 24.a párjával járt itt 35 Visszajáró vendégek vagyunk. Az idei év nagy csalódás volt. Főleg az étkezés, mivel az ételek minősége erősen hullámzó. A tisztaság hagy kívánni valót, rengeteg a pók. Az előtérben felállított kávézó és italautomata asztalok alatt konkrétan több hetes retek volt.
Reggel az asztalok üveglapja nem volt letakarítva, tiszta "pohár talp" lenyomat volt, ragadtak az asztalok, reggel 7 kor, amikor az étterem nyitott a reggelihez. A szállodától lehetett rendelni plusz pénzért, extra szolgáltatásként tortát előre. Megrendeltem egy héttel korábban, mivel a férjem szülinapja volt az érkezésünk napján. Nyilatkozat kitöltve visszaküldve, bankszámla számom megadva. Meglepetésnek szántam. Hát volt ,meglepetés, Nekem, mert elfelejtették. Akkor jöttek rá, amikor kerestem a tortát. Majd mondván estére megsütik a csokitortát. . . Erre kaptunk egy darabot az esti süteményből levágva, amit a vacsoránál minden szállóvendég evett. Ezt külön 7000 Ft-ért. Wifi kód nem volt sehol kiírva, információ a szállóban zajló programokról sehol nem volt feltüntetve.
3Személyzet
2Tisztaság
3Ár / érték arány
3Kényelem
1Szolgáltatások
3Étkezés
3Elhelyezkedés
Danubius Hotel Marina válasza
Kedves Gabriella!
Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését. Nagyon sajnáljuk, hogy visszatérő vendégként idén csalódást okoztunk Önöknek. A tapasztalt kellemetlenségekért szíves elnézésüket kérjük és nagyon köszönjük javító szándékú meglátásait.
Bízunk benne, hogy a tapasztaltak ellenére adnak nekünk egy újabb esélyt és hamarosan ismét vendégül láthatjuk majd Önöket, kijavítva a mostani hibáinkat!
Üdvözlettel, Danubius Hotel Marina Management
2020. július 31., , Danubius Hotel Marina
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.