A külön díjazásról szó sem esett. A szobába érve megállapítottuk, hogy ez bizony kicsit szegényes kinézetű. A tv nem működött. Jeleztük, jött egy karbantartó ember, aki hozott másikat, de mondta, hogy nagy reményeket nem fűz hozzá, hiszen a digitális átállást nem intézte a vezetőség. Természetesen rádió sem volt a szobában. A párnák valami törmelék szivaccsal voltak kitömve, de a 2 éjszakát azokkal ki lehetett bírni. A szobából méretes gazokkal tarkított területre volt kilátás, amit az elhagyott, lepusztult bungalók „díszítettek”. A fürdő is igen borzasztó volt. A kéztörlő törölközők olyan kopottak, barnák voltak, hogy abba nem volt gusztusunk beletörölközni. Gondoltuk megpróbálkozunk a masszázzsal, ha már a kupon árában benne van. Erről a személyzet egy szót sem szólt, ami nem csoda, hiszen kiderült, hogy van egy lávaköves masszázságy, de éppen nem működik, így igényelhetjük, de azt nem kapjuk meg. Kiválasztottuk előre a vacsorát, ahogy kérték. Az ördöglángosnak nevezett ételből hiányzott a recepción elmondott pörköltjellegű töltelék. Desszertként palacsinta volt megjelölve, de az már nem jutott, így amikor kint 15 fok volt, mi bizony fagyit kaptunk. A legrosszabb minőségűből. A teríték szedett-vedett, egy tányér legalább 3-4 helyen csempe, az asztalnál két egyforma tányért nem láttunk, pedig az előttünk étkezők maradékai is még az asztalon voltak, mert a személyzet olyan kis létszámú volt, hogy nem győzte a teendőiket. Mindkét reggeli iszonyat volt. Szintén a legolcsóbb, legsilányabb minőségű párizsiból, és sütőmargarin forgácsokból. A narancslének tűnő kancsós ital az jaffa szörp lehetett csap vízzel jól felhígítva. Másnap volt ugyan a nagyon rossz virsli mellé sonka féle is, és szőlő is, de az csak néhány embernek jutott. A későn érkezőknek már kenyér és zsemle sem jutott. Illetve az elégedetlenséget látva a személyzet elszaladt a közeli boltba, és hozott néhány zsemlét, de addigra már többen saját beszerzés keretében ezt megoldották. Fizetéskor természetesen szóvá tettük, hogy nem ezt vártuk a szolgáltatásoktól, és kértük a vásárlók könyvét. Az persze betelt, és nincs másik, írjunk a borítólapra. Ekkor párom fel akarta hívni a területileg illetékes fogyasztóvédelmi hivatalt. Persze a recepción kiírt szám nem volt megfelelő, ki se csengett a hívás. A neten kerestünk gyorsan egy másik számot, melyen megtettük panaszunkat. Javaslom azoknak a sorstársaknak, akik már foglaltak szállást, de még nem vették igénybe, hogy vagy mihamarabb mondják le a foglalást, vagy hagyják veszni az egészet, és keressenek maguknak más úticélt vagy más szállást. A legrosszabb az egészben, hogy szegény gyerekeink érzik magukat kellemetlenül, mert ők jót akartak nekünk, és ezért kaptuk tőlük ezt a szállást ajándékba.