Bronz 5
értékelés
Ezüst 15
értékelés
Arany 27 értékelés kell még ehhez
Rubin 92 értékelés kell még ehhez
Smaragd 217 értékelés kell még ehhez
Gyémánt 467 értékelés kell még ehhez
Gasztrokirály 1 településen
Országjáró 10 városban
járt már
Aktív tag 1 évnyi aktív tagság
Felfedező még 9 elsőként írt értékelés kell
Népszerű író még 12 hasznos szavazat kell
Aktív tag még 10 értékelés kell ehhez az év végéig
Lelkes fotózó még 100 feltöltött kép kell
Kiváló
2015. január 16.a párjával járt itt 55Kedves szemelyzet, finom etelek bar a marha steak multkor azert jobb is lehetett volna :) de osszessegeben minden kivalo!!!
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
5Ár / érték arány
5Tisztaság
Milyennek találod ezt az értékelést?
Kiváló
2014. június 9.a párjával járt itt 55Kedves személyzet, preciz szolgaltatas, rugalmas hozzaallas.
5Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
4Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Szörnyű
2014. június 9.a párjával járt itt 152 napig a szobank elotti ablakban hasznalt bugyi odadobva , undorito volt, kulon szolni kellett miatta. Az etteremben az etel mindig elfogyott pedig mindig ott voltunk 20 percel a kezdes utan. A recepion egy barna holgy kivetelevel az osszes nyegle es bunko volt. A megrendelt lovaglas sem jott ossze. Senkinek nem ajanlom.
1Személyzet
1Tisztaság
1Ár / érték arány
1Kényelem
1Szolgáltatások
1Étkezés
4Elhelyezkedés
Hasik Hotel válasza
Tisztelt Goldi!
Köszönöm, hogy időt szánt szállodánk értékelésére. Természetesen utánajártam észrevételeinek.
Az Ön által említett gyermek alsóneműt valószínűleg egy kisgyermekes család vesztette el a folyosón, egy kedves vendég pedig feltette a folyosó ablakpárkányára, hogy szem előtt legyen, és a gyermekes család megtalálja.
A housekeeping dolgozói ezt az ablakból eltávolították.
A pünkösdi hétvégén büféasztallal dolgozunk. A „sokgyermekes” időszakokban jellemző, hogy a szálloda vendégeinek nagy része azonos időben – akár a 18,00 órai kezdésre – jön le az étterembe, és ilyenkor előfordul, hogy a legnépszerűbb fogások rövid időn belül kifogynak. Ezeket az ételeket igyekszünk rögtön pótolni, a chafingeket (az ételeket melegen tartó edényeket) a feltölteni.
A szálloda saját lovardájában előzetes időpont-egyeztetés után tudjuk a programokat biztosítani. A pünkösdi hétvégén megemelt lovardai személyzettel vártuk a vendégeket, de sajnos így is előfordulhatott, hogy több igény érkezett ugyanazon időpontra; ilyenkor sajnos rugalmasságot kell kérünk a kedves Vendégeinktől.
Az Ön által említett tulajdonságok egy recepciósnál természetesen elfogadhatatlanok. Úgy gondolom, a kolléganőkre ezek a jellemzők nem illenek.
Az Önöket ért sérelmekért kollégáim nevében is őszintén elnézést kérek.
Bízom benne, hogy ezt egyszer személyesen is megtehetem, és meggyőzhetjük Önöket szállodánk négy csillagának létjogosultságáról.
Tisztelettel:
2014. június 17., Bezzeg József, igazgató
Milyennek találod ezt az értékelést?
33 értékelés / 4 oldalon
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.