Szörnyű
2021. április 30.egyedül járt itt 15 Reklamációkezelés kritikán aluli, sőt sértő! A szörnyű az, hogy a pandémia alatt már többször rendeltem ételt az étteremből, és mindig meg voltam elégedve. De a legutóbbi nagyobb rendelésnél a menü brassói aprópecsnyéje, büdös, ehetetlen volt. Jelezetem először telefonon, ahol azt választ kaptam, a kollégától hogy már 10 adagot kiadtak és senki nem reklamált.
Ez valahogy nem elégített ki, és féltettem a 10 vendéget, hogy nehogy holnap betegen feküdjenek othon. Ezután írtam egy posztot a témában a Facebook oldalukra, amit elég hamar töröltek, reagálni nem reagáltak rá. Ez után üzenetben ugyanott megjegyeztem, hogy ez nem a legjobb elintézési mód, megjegyezve, hogy nem túl sokra tartják a vendéget. Erre sem reagáltak. Természetes nem csere, potya kajára vágytam, csak némi normális kommunikációra. Pl. megnéztük és Önnek igaza van elnézést, vagy utána néztünk és nálunk ilyen a brassói, de elnézést a kellemetlenségért. Bár nem először eszem és főzök friss brassóit, így van némi összehasonlítási alapom. De semmi kommunikáció. Két lehetőség van, vagy a tulaj ilyen tufa, Anti vendéglátós és ruhadtúl nem érdekli, ha valaki reklamál, vagy a kolléga, aki a boltot viszi, a főnök tudta nélkül rombolja az étterem imaget. Egyik sem jó lehetőség. Tehát összefoglalva, ha házhoz rendelsz ki vagy szolgáltatva, mert kiszállítják és onnan már nincs lehetőséged reklamálni, ha ott vagy az étteremben, talán nagyobb az esélyed.
2Ételek / Italok
2Kiszolgálás
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.