Viszonylag magasnak számítok így a kis belmagasság miatt nagyon nyomasztónak találtam ezt a teret. A falon a tapéta viszont ízlése,de az asztalok nem illenek ebbe a miliőbe szerintem. A honlapjukon található ételek nagyon izgalmasnak tűntek. . . sajnos nem tudtuk kipróbálni, amit akartunk. A pincér közölte, hogy sajnos az összetevők elfogytak az ételhez, amit rendelni szerettünk volna. Ezzel nincs gond, volt már máskor is ilyen, de hogy két egymást követő ételre mondja ezt a pincér, olyan még nem volt. Ez eléggé nagy csalódás volt. Végül csak tudtunk rendelni. A barátaink csülköt, mi kakasherét és borjút márványsajtos salátával rendeltünk. A csülkök barátaink elmondása szerint jó volt. A kakas pörkölt is ízben megfelelő volt, viszont az áruházi nokedli az felejthető. A borjú adagban megfelelő bár nagyon elkészült volt és a saláta szinte észrevehetetlen mennyiségben tartalmazott márványsajtot. A pincérek lehet fáradtak voltak, de rendkívül kedvetlenül szolgáltattak fel. Összességében sokkal többet vártam a helytől. Sajnos csalódnunk kellett. Az utcán is vannak jobb éttermek mi nem mennénk vissza.
Vendelin Étterem válasza
Az éttermünkről megszületett, legutóbbi "értékelés"(Átlagos kicsit rosszabb) késztetett minket arra, hogy végig gondoljuk az Ittjártam. hu értékeléseink dinamikáját.
A címben és az értékélésben szereplő nyelvtani hibáktól most tekintsünk el. Egyelőre most nem is a szóban forgó értékelésről emlékeznénk meg.
Rá kellett jönnünk, hogy a kezdeti sikeres időszak, mely az értékelésekben nyilvánult meg, egyszer véget ér. Mégpedig olyan formában ér véget, hogy néhány kedvező és elismerő értékelés után megjelenik az étteremben "Mr. X", aki aztán megmondja a tutit. Érdekes módon az ilyen jellegű beírások mind azzal kezdődnek, hogy hallottam az étteremről de még nem voltam ott, sok jót hallottam, de én még nem láttam, ekkor-és ekkor elmentünk, . . . na de ami ott volt. . . .
Sport hasonlattal élve, szeretném egyértelművé tenni, hogy ilyen "formaingadozás" egy étterem életében nem létezik. Nem csak a miénkben, a máséban sem. Nincs olyan, hogy ugyanaz a személyzet, ugyanabból az alapanyagból, ugyanazzal a technológiával egyik alkalommal ragyogót, másik alkalommal gyalázatost hoz ki.
Ez csak akkor lehetséges, ha az értékelni szándékozó kedves vendég, egy prekoncepcióval érkezik az étterembe. Hogy ez a sajátja, vagy másé, azt mi nem kívánjuk minősíteni.
Ez az oldal egy lehetőség a vendégeknek, hogy megosszák tapasztalataikat, de az sem tagadható, hogy lehetőséget ad a visszaélésekre is.
A régóta együtt dolgozó személyzet tagjai minden esetben, mikor megbeszéltük a negatív hozzászólásokat, elmondták, hogy láthatóan azért jött be valaki, hogy utána egy ilyen sárba taposó írást jelentessen meg.
Ez ellen mi semmit nem tehetünk azon kívül, hogy magas szintű vendéglátó szolgáltatást nyújtunk.
Az étterem nem az ittjártam. hu részére szolgáltat, hanem a vendégek részére és megelégedésére.
Annyit még általánosságban had jegyezzünk meg, hogy véleményünk szerint nem illik az étterem belső terét, annak kialakítását, dizájnját kritizálni, főleg nem olyan hangnemben, amelyet egyesek megengednek maguknak. Ez tiszteletlenség azokkal a szakemberekkel szemben, akik ezt megalkották, legjobb tudásuk szerint létrehozták és közmegelégedésre működtetik. Ezt kritizálni, na ez az ízléstelenség. Ha nem tetszik a belső tér Kedves Vendég, kettőt tehet: - kifordul az ajtón és keres másik éttermet, mely szerinte ízléses, vagy leül és elfogyasztja amit rendelt.
A szóban forgó értékelésre visszatérve: az egyik rendelés olyan ételről szólt, ami az étlapunkon nem szerepel, de ez sem jelentett volna problémát ha nincs nagy számú csoport, akit ki kellett szolgálni. A másik megjelölt étel esetében szakácsunk inkább megkímélte a vendéget a túlzott várakozástól, mert egy ritkán rendelt ételről volt szó, melynek friss elkészítéséhez szintén nem voltak ideálisak a körülmények. Ha jól értjük, a megrendelt ételek egyébként ízlettek. Leszögezzük, hogy mindent frissen készítünk, így a nokedlit is.
A gasztro-tudását fitogtató embertől talán elvárható, hogy felismeri a házi és a bolti nokedli közötti különbséget. Ugyancsak elvárható talán, bár ízlések, tudjuk különböznek, hogy a fogyasztási hőmérsékleten felszolgált vörösbort nem teteti jeges vödörbe. De a szög a zsákból az utolsó mondatban bújik ki, hogy "a főutcán sokkal jobb éttermek vannak ettől. . . . " Ezt mi nem vitatjuk, nem is erősítjük meg, mi továbbra is tesszük a dolgunkat és arra törekszünk, hogy a vendégeink tényleges gasztro-élménnyel gazdagabban távozzanak tőlünk.
2016. december 3., Vendelin Étterem, tulajdonos