Az ételválaszték bőséges, ízletes, számomra megfelelt: kétféle levesből, 4 féle főételből (1 vegetáriánus, 1 halétel és két különböző hús, köretekkel, savanyúságokkal, salátákkal, gyermekmenüvel, süteményekkel, gyümölcsökkel), megfelelően utánatöltik, szóval ez a része rendben volt. Mondjuk vacsoránál szerintem kérés nélkül kirakhatnának az asztalra egy kancsó vizet. Mi kértünk és kaptunk. Viszont felháborítónak tartom, hogy ugyan wellness szállodának minősítik, de olyan ezeréves, agyonra kifeküdt, gödrös, "rugó-derékbaállós", foltos matracokkal van felszerelve a szoba, hogy két nap után, azt hittem a reggeli ébredésnél, hogy beszakad a derekam! Mindezt úgy, hogy előtte masszíroztattam, úsztam a medencében, illetve a jacuzziban is - nem keveset - ejtőztem. Na lényeg az, hogy 3 nap "alvás-wellness" után, fáradtabban jövök haza és megyek holnap dolgozni, mint a szabadságom előtt. . . Nem értem, hogy egy négy csillagos szálloda hogyan engedheti ezt meg magának? ! A WC-ben egyszerűen nincsen nyomás, szóval ha nem muszáj, senki ne végezzen nagydolgot! Kb. mintha egy pohár vizet csorgatnék bele. . . (ja ez nem vicc)
A zuhanykabin fugájában kis aranyos penészfoltocskák bújtak meg, igazán gusztusos volt. A zuhanykabin üvege csupa folt és vízkő. A fürdőszobában a lefolyóból előkerült egy szép nagy csomó haj. Ami tutira nem az enyém volt, lévén még be sem álltam a zuhany alá. A padlószőnyeg rettenetesen foltos, koszos volt (valószínűleg porszívóztak előttünk, de hát túl sokat nem ért). A bejárati ajtó kártyaolvasója hol működik, hol nem. Mondjuk egy 5-6szori próbálkozásra már általában be tudtunk jutni a szobába. Következő probléma: a törölköző. Nem is értem. A szobához ugyan adtak elegendő mennyiségű törölközőt, de kb. olyan minőségűt, vagy inkább vastagságút, mint otthon a konyharuhám, némi túlzással. Továbbá a wellness részlegen belépésnél nem törölközőt adnak, hanem lepedőt. Én lepedőt ágyazáskor használok. Mindenesetre rákérdeztünk, hogy akkor most ez mi. Azt mondták, hogy csak a külsős vendégeknek jut törölköző. (? )
Szóval innen üzenem a vezetőségnek, hogy talán nem ártana egy kicsit nagyobb gondot fordítani a felújításra, a karbantartásra, az anyagellátásra, úgy általában a szolgáltatások minőségére, és itt most nem a személyzet munkájára gondolok. Tömören: nem valószínű, hogy én ide még egyszer ellátogatok, sőt nem nagyon fogom ajánlani sem.