Gyenge
2017. október 10.családjával járt itt 25 Minden nagyon szép és jó lehetett volna, ha érkezésünk előtt egy nappal a lefoglalt szobánkat nem adják oda másnak! Miután két órás autóút után megérkeztünk tudtuk csak meg, hogy a másfél hónappal korábban lefoglalt, szobaszám szerint leegyeztette (tavaly is itt voltunk) és írásban visszaigazolt szobánkat már előző nap kiadták másnak.
Erről azonban sem telefonon sem pedig email-ben nem értesítettek bennünket! Mert ha ezt előre tudjuk, akkor megkíméltük volna magunkat a felesleges autókázástól. Tekintettel az utazók "összetételére" szándékosan olyan
szobát foglaltam, mely két hálószobából áll. Ehhez képest a szoba, amit kaptunk volna (ami az egy nappal korábban érkező vendégeknek sem felet meg, vélhetően hasonló okokból) csak egy hálószobából állt. Ezt
természetesen mi sem fogadtuk el. Amikor rákérdeztem a recepcióstól,
hogy mi történt a szobaszám szerint lefoglalt és visszaigazolt
szállásunkkal, azt találta mondani, hogy technikai okok miatt azt a
szobát nem áll módukban kiadni és mindez az érkezésünket megelőző napon derült csak ki. Kezdtem volna firtatni, hogy akkor erről miért nem tudtak tájékoztatni, amikor is kinyílt az ominózus szoba ajtaja és
kisétáltak belőle a vendégek! Ezt azért már elég nehéz megmagyarázni! Mivel a szállodában telt ház lévén nem volt másik szabad szoba, így arra az elhatározásra jutottunk, hogy hazajövünk. (Mivel ez a Végvári Napok idején volt, mondhatni egész Gyula teltházas volt. ) Mikor közöltük a recepcióssal döntésünket, illetve hogy szeretnénk kérni az utiköltségünk megtérítését, akkor jelezte hogy ezt a felettesével meg kell beszélnie. Aki ugyan kérésünket jóváhagyta, de meg kellett várnunk míg visszér, mivel éppen el kellett mennie valahová. Miután megérkezett, elismerte ugyan hogy több szempontból is nekünk van igazunk (pl. megnézte a mi és a szobában lakó vendégek foglalásának időpontját és bár a foglalás egy napra esett, de a mi foglalásunk volt korábbi), de teltház lévén sajnos nem tudott mit tenni. Ezek után nem maradt más hátra, mint megtenni a bejegyzést a vendégkönyve, melyre még azóta is várjuk a szálloda válaszát! Végezetül pedig szeretnék köszönetet mondani a recepciós(ok)nak
a "lelkiismeretes" munkáért, melynek hála meghiúsult a pihenésünk és
teljesen feleslegesen vettünk ki szabadságot! Kár ezért a szép hotelért!
1Személyzet
2Ár / érték arány
3Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.