Gyenge
2015. november 8.barátokkal járt itt 25 Már az nevetséges, hogy a recepción azzal kezdik, hogy előre 50%-ot fizess be a teljes árból. A vendégeknek bizalmat kell adni, nem bizalmatlanságot kelteni, ez pedig az utóbbi. A recepción erőszakosan rád teszik a szoba - wellness belépőt, arra lehetőséget sem adnak, hogy magadra feltedd. A szobában koszos a fal és a szőnyeg.
Egy szombati csúcsidőszakban a vacsoránál rendkívül gyér a választék, hal, csülök, sült csirkecomb. . ez most vicc? ? ! ! "Válassz paraszt. . . . . "
Reggelinél nincs lekvár! ! ! Hallottak már ilyet? ? Nincs lekvár reggelire? Még mindig nehezen hihető és felháborító, botrány. A kávégép úgy van beállítva, hogy a bögre aljáig töltse csak meg. Csak 2 - féle kávé van, presszó és capuccino. Ez nem a várt színvonal. 20. 000 /fő/éj +ifa-ért nem ezt várja az ember. Vacsoránál a legdrágább bort ajánlják, majd KISZÁMLÁZZÁK A SZERVIZDÍJAT. 2 deci bort 1800 Ft. körül hoznak ki. A szervizdíj 10%. A recepción nem kedvesek az emberek, nem keltenek jó benyomást. Ez minden csak nem szolgáltatás. Ez ennél csak rosszabb lesz, amíg a piac nem bünteti meg ezt a botrányos, vendégeket lenéző stílust.
Velence Resort & Spa válasza
Tisztelt Vendégünk!
Sajnálom, hogy csalódottan távoztak szállodánkból.
Minden kollégámmal azon dolgozunk, hogy szolgáltatásaink megfelelő színvonalat képviseljenek, és vendégeink elégedetten távozzanak szállodánkból, majd visszatérjenek a jövőben.
Az Ön által leírt kritikai észrevételeket részletesen áttanulmányozzuk és mindent elkövetünk az esetleges hibák kijavításának érdekében.
Tisztelettel:
Sivó Roland
szállodaigazgató
2015. november 13., Velence Resort & Spa, igazgató
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.