A foglaláskor direkt rákérdeztünk, hogy amennyiben jó idő lesz (és az volt, 30-32 fok), akkor a hotel saját partszakasza is használható lesz-e még? A válasz az volt, hogy természetesen. Mint kérdésünkre a helyszínen kiderült, már nem használható és a stéget már el is bontották. Parkolás: Érzekéskor rögtön szembesültünk vele, hogy nagyon kicsi a szálloda pakolója (nekünk szerencsénk volt, mert mi pont találtunk egy helyet), egymás hegyén hátán álltak az autók, akadályozva a többi autó ki-be állását a parkolóba. Már csak az ottlétünk alatt derült ki, hogy van a szállodának egy zárt, udvari parkolója is, ami majdnem teljesen üres volt - de valamiért ezt elfelejtette közölni velünk a recepciós hölgy. Szoba: A fürdőszoba színvonala egy vidéki panzióét sem éri el. Szappanadagoló a mosdónál nincs, ott csúszkál a szappan a kagyló szélén. A zuhanyzóban nincs tartó a tusfürdős, samponos flakonnak - ha esetleg valaki a sajátját szeretné használni. A zuhanyzó ajtaján nem lehet rendesen becsukni. A törülközőszárítóból szivárog a víz. Hajszárító nagyon gagyi. A matrac nagyon kemény volt, a klíma pedig zörgő, kattogó hangot produkált amikor beindult, nem lehetett tőle nyugodtan aludni. Wellness: az ún. melegvizes medencében majdnem fáztam, pedig 30 fok volt odakint is. A kis mozaikcsempék több helyen lepattogva. A gőz baromi hangos, szinte élvezhetetlen. A 2 finn szauna közül a nagyobbik, modernebb egyetlen nap sem volt bekapcsolva, csak a kicsi, nagyon lelakott finn szauna üzemelt, de olyan módon, hogy volt amikor 105 fok volt benne, volt a amikor meg 70. A wellness pozitívuma, hogy kertkapcsolatos és a kertben kellemes pihenőrészek vannak kialakítva. Étkezés: az étterem berendezése szép, ugyanaz a design, mint az Ózonban, nincs vele gond. A reggeli viszonylag bő választékú, de nagy hiba, hogy nincs kirakva friss gyümölcs (csak az a cukros, bolti gyümölcskonzerv), külön kérésre hoznak, de utolsó nap pl már banánt nem tudtak hozni, mert elfogyott. A vacsora volt az egész ottlétünk alatt a leggyengébb pont. Az alapanyagok rendben lettek volna (kacsa, marha, szarvas, harcsa, stb), az elkészítés már kevésbé. Akadt jól elkészített, finom fogás, de sok volt a túlkészült, kiszáradt hús. Sok étel ízetlen volt. Ebben az árkategóriában már ennél sokkal magasabb színvonalat kellene hozni az ételek terén is! Az egész ottlétünk legmélyebb pontja a vasárnap esti vacsora volt - és nem az ételek miatt. Tudni kell, hogy minden nap volt valamilyen céges rendezvény (ha jól számoltam, péntektől hétfőig legalább 3 különböző cég). Azt most hagyjuk, hogy reggelinél, vacsoránál rendszeres volt, hogy 5-6-an a svédasztal előtt állva beszélik, meg, hogy ki, mit csinált előző este és meddig buliztak, így rendszeresen rájuk kellett szólni, hogy legyenek szivesek arrébb állni, hogy tudjon az ember szedni. Tehát vasárnap este mentünk le vacsorázni, 19 órára, leültünk az asztalhoz, mire jön a kis pincérhölgy, hogy ma este tányérszervízben tudják kihozni az ételeket, mert 20 órától lesz a svédasztal - ez volt az aznapi céges csoport kérése. És akkor itt álljunk meg egy kicsit. 1: Erről minket - és mint kiderül az összes többi normál szállóvendéget sem - nem tájékoztattak előre. 2: 19 órától van svédasztal, ez van a foglalási visszaigazolásban is. Hol kell hogy az engem érdekeljen, hogy a céges csoport mikorra kéri a saját vacsoráját? 3: Esetleg a céges csoport fizeti az én költségeimet is, és ezért kell nekem alkalmazkodnom az ő igényeikhez? Közölte a pincér, hogy amennyiben svédasztalosan szeretnénk, akkor 20 órára jöjjünk vissza. 20 órára visszamentünk, közölte a pincér, hogy a főnökasszony engedélyezte? ? ? ? hogy akkor fogyaszthatunk a svédasztalról. Ahogy elkezdtünk fogyasztani a svédasztalról, látva ezt a többi vendég - akik nyilván beletörődtek, hogy most olyan svédasztalos vacsorát kapnak, ami nem svédasztalos - is elkezdett már háborogni, mire a pincér - egyeztetve a felettesével, körbejárta a nem céges vendégek asztalát, és mindezek után közölte velük is, hogy mehetnek most már ők is a svédasztalhoz. Nagyon kellemetlen szituáció volt. De a fő kérdés az az, hogy jön ahhoz egy szálloda, hogy a több napja ottlevő fizetővendégeiket ilyen kellemetlen helyzetbe hozza, felülírja a megvásárolt szolgáltatást egy aznap érkezett céges csoport óhaja szerint, és minderről még előzetesen nem is tájékoztatja az érintett vendégeket. Az természetesen sem a pincérek, sem a recepciósok, sem a vezetőség részéről nem hangzott el olyan kérdés, hogy miként kárpótolhatnának minket az okozott kellemetlenségekért. No comment. Pozitívumként abszolút ki tudom emelni a takarító személyzet kedvességét.