Átlagos
2016. február 27.a párjával járt itt 35 Érkezéskor segítséget kértünk merre induljunk kirándulni, a recepciós hölgynek fogalma sem volt, de még arról sem, hogy a Duna merre folyik. Gondoltuk, hogy talán a bringázhatunk egyet, de nem mert a 8 bringából talán kettő ha jó és nem tudja melyik az. A vacsoránál szóltak hogy nincs hely, várakozzunk kint a bárban.
Addig gondoltuk, hogy sörözünk, persze a pincérnek ez sem tetszett, mondta, "ha lesz sör akkor ad". Fél óra várakozás után ismét bementünk az étterembe, van e hely mert közben láttuk, hogy kb. 10-en utánunk érkeztek és már a desszertet is elfogyasztották. Elfelejtettek szólni, hogy van hely, ill. addigra már ismét csak volt hely. Így egy másik párhoz lecsüccsentettek minket. A fentiektől eltekintve rend és tisztaság volt de a személyzet hozzáállása hagyott némi kétséget, hogy jól éreztük-e magunkat. Kirándulás, látvány, panoráma szempontjából tök jó hely. Aki átutazik vagy csak 2-3 napra jön ide az még belefér.
3Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
3Szolgáltatások
3Étkezés
4Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Jó
2016. február 27., csoporttal járt itt 45 Nagyobb társasággal érkeztünk, több családdal külön érkezési időpontokban. Kedves mosolygós fiatal Hölgyek fogadtak. Előre egyeztettünk a korábbi érkezésről, de sajnos nem sikerült elkészülniük a szobánkkal. Segítettek, kaptunk másikat. Az étteremben ebédeltünk, étlapról rendeltünk 6 főnek, 1 családtag ebédjét elfelejtették, szóltunk, pótolták.
Fizetés, kártyáról, ismét 10 perc, technikai probléma miatt. A szobák gyönyörűek, tiszták, szép kilátással. A fürdő szép, nagy és tiszta. Összességében mindenkinek ajánlani tudom aki kikapcsolódni, pihenni szeretne egy modern, szép szállodában. Árban magasabb mint az átlag, de többet is nyújt. Maximumot adtam volna, ha távozáskor nem oktat ki nagyképűen egy fiatalember, hogy csukjam be az ajtót mert bejön a hideg. . . Mondtam neki, hogy 8 bőrönddel kiskocsival máshogy nem lehet. Hogy segítsen, az már nem jutott eszébe.
4Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
5Kényelem
4Szolgáltatások
4Étkezés
5Elhelyezkedés
Velence Resort & Spa válasza
Kedves Vendégünk!
Szíves elnézését kérem, amennyiben bármelyik kollégám nem megfelelő hangnemben kommunikált. Folyamatosan tréningezzük munkatársainkat a legmagasabb szintű kommunikáció érdekében. Bízom benne, hogy a történtek ellenére nem veszítettük el bizalmukat és visszatérnek hozzánk.
Tisztelettel:
Sívó Roland szállodaigazgató
2016. március 7., Velence Resort & Spa, igazgató
Milyennek találod ezt az értékelést?
Jó
2015. augusztus 30.a párjával járt itt 45 Tavasszal voltunk a 4* szárnyban. Az szobában tisztaság, rend. Kedves, segítőkész személyzet a recepción és az étteremben is. Ételek ízletesek, finomak. A vendégek számához képest, jó kiszolgálás. Némi bizonytalanság csak a távozásunk napján adódott ugyanis senki nem tudta megmondani pontosan, hogy tudunk az utolsó nap átmenni a fürdőbe úgy, hogy a cuccainkat és a belépőket az érkezésünk napján elmondottak alapján flottul kezeljék.
2 szer kellet ide-oda ingáznunka várfürdő és a száloda recepciója közt, hogy mi a megoldás. A két pont közt nem volt összhang, végül mi oldottuk meg a helyzetet egy fizetős öltözőszekrénnyel. . . Ezt érdemes a türelmesebb vendégeknek az érkezés napján lepróbálni mert az utolsó nap már kapkodásból eredő kellemetlenségek is adódhatnak. Mindezt leszámítva, nagyon ajánlom annak aki pihenni szeretne.
4Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
4Étkezés
4Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Szörnyű
2015. augusztus 19.barátokkal járt itt 15 - Érkezéskor szerették volna ha még egyszer kifizetnénk a már elutalt díjat. - A masszőr,kertész,szakács bácsi jó fej volt de inkább a maga szórakoztatására simogatta a hölgy vendégeket. . . - Az All inclusive fogalom újragondolása érdekes, de semmiképp nem vendégbarát, inkább fejadag/jobb éttermekben a napi menű 2x több és jobb.
- A szobák, inkább garázsok, melyeket ablakokkal helyettesítették az ajtókat. Alsó szint, hangos, felső szint meleg(mi allul voltunk) Plusz a függönyt mindig el kell húzni mert ott mászkál előtte mindenki. - A gyertyafényes romantikus pezsgős fürdő- azt jelenti be van kapcsolva a yakuzzi és PEZSEG a víz :)+2 db gyertya is van a bekamerázott wellnes részlegen- tehát a romantika a kamerákat néző személyzetre értendő. - A 20 perc valójában 10 mert a wellnesben lévő óra 10 percet siet, aki nem figyel és csak azt nézi, annak repül az idő. - A kauciót valamiért nem kaptuk vissza, talán mert használtuk a tv-t és a törölközőket. De amíg elment ügyintézni, addig aláiratta velünk, hogy a kauciót átvettem. - A reggeliért sorba kellett állni, mert mindig elfogyott, bocsánat, senki nem lakott jól, vártuk a reggelit. + Kevés vendég a kertben, mert mindenki elmenekült. + Első wellneses hely ahol nem a zabálásról szólt a kikapcsolódás. + Kiderült, hogy aki 1 nap portásként mutatkozott be, az 3. napra tulajdonos lett. örültünk a gyors karrierének. + Elmesélte, hogy miért vagyunk átverve és rá kellett jönnünk, hogy hozzá vagyunk szokva már a jó vendéglátó helyekhez és ő csak ezt használja ki. . . sok lenne még mit írhatnék de aki nem hiszi járjon utána! Azóta jól szórakozik a társaságunk akiknek elmeséljük a történetünket! Ja és gyakran változtatják a nevüket. . tehát résen lenni!
1Személyzet
1Tisztaság
1Ár / érték arány
1Kényelem
1Szolgáltatások
1Étkezés
3Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.