Jó
2020. február 1.egyedül járt itt 45 A szálloda egészben véve kellemes, gyönyörű helyen van. A medencék/vizek nagyszerűek, a nyitott medencék télen is nagyon hangulatosak. Minden helyiség tágas, levegős. Tökéletes az internet hozzáférés.
Ami kevésbé tetszett:
1) a törülközőcsere rendszere: 3 naponta lehet cserélni az egy db (eléggé viseltes) frottirtörülközőt, lényegében nincs mibe törülközni az uszodá ban: ha első nap elhasználom a törülközőt, nem tudom letakarni vele az ágyat, másnapra vagy megszárad vagy nem, stb. Egy 4+ szállodának nem szabad ilyen kicsinyesnek lenni, bele kell férni az esetleges veszteségnek. 2) A medencéknél az ágyak túl szorosan vannak egymás mellett (pl. a termál m edence partján) nem is lehet leülni kényelmesen, és túl közel vannak az idegenek egymáshoz. 3) az úszómesterek nem ügyelnek a rendre : vannak, akik beugrálnak a vizbe, a gyerekek fülsértően visitanak. Egyszer sem láttam, hogy valakikt figyelmeztettek volna. A kinti medencékre nem felügyel senki. 4) nincs londiner rendszeresítve : úgy kértek meg egy pincért/munkatársat, hogy v igye a bőröndöket ( kétségtelenül megoldották, de szivesség árán)
5) a hétköznap esték nagyon unalmasak : nincs semmi szervezett lehetőség egy kis kikapcsolódásra: a legtöbb hirdetés hétköznapra vonatkozik, a szálloda ezekkel a vendégekkel van főleg tele, elvárható lenne egy kis gondoskodás a szórakoztatásukról, v agy pl. kirándulásokról. 6) A vizitorna - n agyon gyenge volt : a meghirdetett 20 perc helyett 10 perc, elég lelketlen fiatalember tartotta.
5Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
4Étkezés
5Elhelyezkedés
Thermal Hotel Visegrád válasza
Kedves Zsuzsanna! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat.
Nagyon sajnálom, hogy szállodánk fürdő részlege és a pihenő ágyak elhelyezése nem nyerte el tetszést. Azon állítását, mely szerint a kinti medencéket senki sem felügyeli visszautasítom, mivel úszómestereink folyamatosan ellenőrzik a medencéket az úszómesteri pultra kihelyezett monitorokon keresztül!
Arra vonatkozóan, hogy a törölközőket 3 naponta cseréljük tájékoztatom, hogy környezettudatos tevékenységünket a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége örökös „Zöld Szálloda” díjjal tüntette ki. Törölköző 3 naponta történő cseréje megfelel a négy csillag superior besorolás kritériumainak, mely kritériumok meglétét a Hotelstars Union folyamatosan ellenőriz. Bízunk benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben ismét vendégünkként üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
2020. március 11., , Thermal Hotel Visegrád
Milyennek találod ezt az értékelést?
Gyenge
2016. április 4. járt itt 25A szoba(103)kicsi, kenyelmetlen. 2 agyas szoba egy szek, furdoszoba kicsi, a wc- re nem lehet raulni, ferde szogben epitettek. A mosfot alig lehet hasznalni, a polc ralog.
Az etkezes nagyon gyenge: reggeli nincs valasztek, legolcsobb felvagottak, hideg a virsli, a rantotta szaraz ,hideg. Vacsora hasonlo, gyenge valasztek, hideg az etel, a leves. edesseg gyenge valasztek.
5Személyzet
5Tisztaság
3Ár / érték arány
1Kényelem
5Szolgáltatások
2Étkezés
2Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.