Egy végtelenül, túlontúl kedves fiatalember fogadott bennünket a „recepción”, amit az éttermen keresztül lehetett csak megközelíteni, ez egyáltalán nem tetszett, mert az étkező vendégeken keresztül kell a szállóvendégeknek mászkálniuk. Ez kellemetlen az étteremben étkező és a szálló vendégek számára egyaránt…. Az Úriember mondta, hogy az eredetileg nekünk szánt szoba helyett (7-es) inkább a 4-es szobát adja nekünk (fiatal párnak), merthogy érkezik majd még egy fiatal pár, és mivel a másik szobánál vékonyabbak a falak, ezért inkább ezt adja nekünk…már a megfogalmazás is sértő volt…mit próbált feltételezni rólunk és egyáltalán ez a személyeskedés sem tetszett, tekintve hogy még csak 5 perce érkeztünk. Megkaptuk a szobát, a fiatalember bejött a szobába, kinyitogatott mindent, ez más szállodákban nem szokás, odaadják a kulcsot és kész - békén hagynak… tiszta rendezett szoba fogadott, kissé kihasználatlan terekkel, terasz és bármilyen teregetési lehetőség nélkül, ami szerintem egyáltalán nem praktikus tekintve, hogy az ország legnagyobb fürdője itt található. Első nap nem is mentünk át a fürdőbe, mivel elég hűvös volt és egész nap esett az eső. A hotelben maradtunk vacsorára. Az étel finom volt, bár kicsit sokat vártunk rá, és szerintem a steak rendelésnél meg kellene kérdezni, hogy a kedves vendég hogyan szeretné, na ez nem történt meg, túlsütötték, de még így is finom volt… Viszont lenne egy tanácsom a vendéglátást illetően: ha valakik párban érkeznek, illik egyszerre időzíteni az étel szervírozást mindkét személy részére, ne kelljen az egyiknek 10 percig néznie, hogy a másik már eszik, de ő még nem kapott semmit! ! ! ! ! Ezután próbáltunk volna tévézni, ez nem nagyon sikerült…. MTV1 és Duna TV valamint egy gyerek és egy talán német csatornán kívül semmiféle adót nem találtunk. Gondoltuk akkor nézünk az interneten keresztül valami filmet, na ez pedig a lassú, illetve majdhogynem nem létező internet miatt nem sikerült. A spórolás már itt meglátszódott. Nem a vendég az első, már tudtuk… Elérkezett az esti zuhanyozás ideje… meleg víz ugyan volt, de a víznyomás elég alacsony volt…mindegy, itt is látszódott a spórolás. Másnap elindultunk reggelizni… Kár volt sokáig aludni, ugyanis 09:10kor (10:00ig volt reggeli), már alig volt valami a pulton. Ultra gáz volt szerintem, hogy a felszolgáló/recepciós/takarító egy személyben számtalanszor elment az étel pult mellett, látta hogy mennyi minden hiányzik, de semmit, ismétlem semmit nem pótolt. Ez így folytatódott a további napokon más személyzettel is, csak mi már szemfülesebbek voltunk, és nem aludtunk sokáig, így nekünk jutott reggeli (ami nem volt sokféle, de finom volt) ellenben mások hoppon maradtak… Nem volt olyan kártya sem, amelyet kiraktunk volna a szoba kilincsre, hogy NE ZAVARJANAK, ami szerintem alap. Minden nap bemászkáltak a szobánkba "szemetest üríteni", elpakolták a dolgaimat, amire eléggé allergiás vagyok, nem kell elrakni a tükrömet, és a fésűmet stb . . . . És végül az utolsó sokk a kijelentkezésnél ért bennünket: mondtam, hogy SZÉP kártyával szeretnék fizetni, amelyen van szállás és vendéglátás alszámlán is összeg, ezt vegyék le, a többit pedig készpénzzzel szeretném rendezni. Ekkor egy korábban még nem látott Úriember felhivta a „túl” kedves korábbi recepciós figyelmét, hogy ne csinálja igy meg úgy a számlát, mert az majd nem tetszik a tulajdonosnak, kiderült számomra hogy azért nem akarták a vendéglátás alszámláról levenni a pénzt mert a vendéglátás 27% adózás alá esik, még a szállás csak 18% alá. Ennyit arról, hogy nem akarnak az ún. VÁLLALKOZÓK nyerészkedni. Ezen a szálláshelyen egy biztos, NEM A VENDÉG AZ ELSŐ, CSAK A PÉNZ! ! ! . Nagyon rossz szájízzel távoztunk… Ellenben tettünk azért, hogy a nyaralásunk a szállástól függetlenül nagyon jól sikerüljön :)! ! ! ! !