Jó
2015. október 28.a párjával járt itt 45Negatív:Először is a szobában sok volt a poloska....az ebédlőben eddig nem volt kajajegy! Ez olyan rosz emlék a múltból...nem bíznak a vendégekben? Ki megy kétszer enni,mikor annyit ehet,amennyit nem szégyel .
Pozitiv: a recepción dolgozó fiatalember22-én,majd Viktoria kedvessége és segítőkészsége példás!
5Személyzet
4Tisztaság
5Ár / érték arány
4Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Jó
2015. május 26.a párjával járt itt 45Kedvesek a recepción,az étteremben pedig nagyon figyelmesek. Nagyon finoman,változatosan főznek!
A wc nayon szűk.
Az ablak eléggé maszatos volt. Szoba asszonyt még véletlenül sem láttunk. . . . törölköző csere miatt fontos lett volna,mert az esős időben alig száradt.
Ezeket leszámítva kellemes három napot töltöttünk el.
Amennyiben ilyen jó áron lesz csomagjuk. . . . . visszatérünk! ! !
4Személyzet
4Tisztaság
5Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Jó
2014. október 21.a párjával járt itt 45 Köszönjük a születésnapi üdvözlő kártyát,jól esett a figyelmességük. Többször voltunk már a szállodában. Ami nem javult. . . a recepción a rugalmasságuk. Szemellenzősen végzik a dolgokat,de lehet,hogy ezt követelik tőlük? Megérkeztünk 11 órára. A recepciós hölgy,miután kitöltöttük a bejentkezési lapot,azt a tájékoztatást adta,hogy csak dél körül lesz elfoglalható a szoba.
Már fél egy,nem szabad. A férjem felment megnézni,hogy áll a takarítás. Az egész szinten egy szál ember nem volt. . . sem takatító,sem "vendég"! ! ! ! Miután lejött,hogy megkérdezze,talán a du-osok fognak takarítani? . . . . mert ott senki nincs,a hölgy röstelkedve átadta a kulcsot. A három nap alatt,egy kerekes székes vendéget láttunk a szinten,tehát előttünk bíztosan nem volt foglalt a szoba,de ha az lett volna,a többi üresből én az Ő helyébe adtam volna. Ez már a kedvünket szegte. Jobb lett volna,ha ez nem történik meg. Jelezni szeretném,bár nem tudom hogy megy fel a nyolcadikra a hangya,de még a paplanhuzaton is mászott. Miután elnyomkodtuk őket,levadásztuk,csak kicsik másztak a szőnyegen. Ettől eltekintve,jól telt el a 3 napunk.
4Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
4Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Jó
2014. augusztus 19.a párjával járt itt 45 Nagyon szeretjük a szállodát, visszatérő vendégek vagyunk. Amit nem értek. . . . miért nem oldják meg a Wifi vételi lehetőséget. Olyan sok vendég megfordul itt, természetes hogy sokan használják. . . használtuk volna, ha lenne elég ruter. Csak ki tudják számolni, mennyi fejlesztés kell, hogy elegendő legyen.
Probléma, mert van, aki pihenés közben kénytelen kapcsolatot tartani a munkahelyével. Egy jegyző pl ezért volt bosszus. Tessék már ezt megoldani! ! Olyan ciki, hogy két házaspárnak, családnak is ajánlottam, elmentek, de mindannyian ezzel a panasszal kezdték a beszámolójukat. Volt,aki kifogásolta,hogy a dzakuziban elfogadja a gyerekek pocsolását, de mit keresnek a gyógyvízben? Ezt addig, nem tapasztaltuk. Sajnos most mi is megéltük. . . . nem küldték ki őket, a szülő nem szól érte, ha nyakon csap a víz, a hajunk, szemüvegünk vizzel becsapva. Balesetveszélyes is, mert aki még rosszabbul lát, hogy megy ki, ha nem lát a szemüvegével? Így vezettem ki egy nénit. Jobbító szándékkal írtam le a dolgokat, mert remélem, ha ezt kijavítják, tökéletesebb nem is lehet a Délibáb. Mi azért is visszavágyunk, ha kedvező ár lesz, ígénybeis vesszük, remélem akkor már semmi prücök nem lesz! Azért jól éreztük magunkat, ezt félretéve. Köszönjük a dolgozók kedvességét. . ami példaértékü! ! !
5Személyzet
5Tisztaság
5Ár / érték arány
5Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.