Gyenge
2024. január 22.a párjával járt itt 25 Mind a hotelben, mind a thermalban borzalmasan hideg volt. A szobák fűtését
nem lehetett egyedileg szabályozni. A fürdőben a személyzet hosszú nadrágban és pulóverban dolgozott. Az ételek is max langyosak voltak. A reggelinél gyorsan kifogytak a pultok, borzasztó lassan töltögették vissza. A bárban ha néha volt is személyzet, nem győzte a munkát.
Mondjuk a pincér meg bár felvette a rendelést, de elfelejtette leadni. A recepción érkezéskor 4 család torlódott fel, mire a második recepciós hölgy kegyeskedett besegíteni. Az már csak hab a tortán, hogy távozáskor kitalálták, hogy az előre kifizetett szállás mégsincs rendezve, aztán kis utánanézés után kiderült, hogy mégis.
1Személyzet
4Tisztaság
2Ár / érték arány
2Kényelem
1Szolgáltatások
3Étkezés
1Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Átlagos
2019. január 29.gyerekekkel járt itt 35 A családdal tértünk ide be ebédelni. Kezdetben csak 2 asztalnál ültek, a rendelés felvétel gyorsan ment, bár az étlap kiosztásakor meg sem kérdezte a felszolgáló, mit szeretnénk inni. Sebaj, az étellel együtt megrendeltük az italt is. Mire elkészült a rendelésünk, már egy szabad asztal sem volt, a pincér fel-le szaladgált.
Így került sor arra, hogy a pizza mellől elmaradt a ketchup. Ahogy megérkezett az étel, egyből szóltunk, hogy kérünk ketchupot. Kb 5 perc telt el, ketchup sehol, ellenben elkezdte a szomszéd asztaltársaságnak lefőzni a kávékat, capuccinokat, ekkor szóltunk másodszor, hogy kellene a ketchup, a pizza ki fog hűlni, s a gyerek anélkül nem eszi meg. Mire végre megérkezett a várva várt szósz, a pizza teljesen hideg volt. Azon már meg sem lepődtünk, hogy az asztal leszedésekor meg sem kérdezte, hogy kérünk e kávét, de nem volt szerencséje, mert kértünk. Azon már meg sem lepődtünk, hogy a számlára is rengetege vártunk, mi kaptuk meg legutolsónak.
3Ételek / Italok
2Kiszolgálás
4Hangulat
4Ár / érték arány
3Tisztaság
Milyennek találod ezt az értékelést?
Jó
2019. január 29.gyerekekkel járt itt 45 Egy hétvégét töltöttünk itt a családdal. A szobánk szép tágas, tóra néző. A pótágy azonban borzalmasan nyikorgott, a szőnyegpadló tele foltokkal, a zuhanykabin csempéje csúnya kopott, koszos. A minibárba csak ásványvíz van bekészítve. A szobában mindig jó meleg volt akkor is, ha el sem indítottuk a fűtést.
A szoba egyébként elég zajos, nagyon behallatszik minden kis zaj a folyosóról. A személyzet többnyire kedves, a recepciósok mindenképpen, az éttermi pincérek már kevésbé, és nem is túl figyelmesek. Volt, hogy már befejeztük a vacsorát, mire végre feltűnt egy pincér, akitől inni kérhettünk. Volt olyan reggel, hogy a reggelinél egy csokorba gyűlve fennhangon tárgyalták a belső dolgokat (pl hogy a szavatosság lejárta előtt 2 nappal hazavihetik az árut stb), ami bennünket egyrészt nem érdekelt, másrszt eléggé zavart. A wellness nagy, de rengeteg hétvégén a vendég. A medence körüli műanyag rácsok töredezettek, az úszómedence alján a csempedarabok eléggé hiányosak, a csendespihenő részen a gyerekek üvöltöznek, se szülő, se felügyelő nem szól rájuk. Számunkra eléggé furcsa, hogy a köntös nincs bekészítve a szobába, azt külön kell kérni a wellnessnél. A medencebárnál langyos presszókávét szolgáltak fel. A közösségi terek eléggé hidegek, mind a hall, mind az étkező, az étkezőhöz vezető folyosóról nem is beszélve. Az ételválaszték megfelelő, bár vad nem volt a kínálatban. Reggelire a sülthurka-kolbász nekünk túlzó volt. Az étteremben az asztalok nagyon szorosan vannak, így az ételpulthoz nehézkes a közlekedés. Reggel sajnos mindkét alkalommal pecsétes terítőhöz, foltos asztalhoz tudtunk csak lelőni. A fizetésnél meglepő volt, hogy a szervízdíjat kizárólag készpénzben lehetett kifizetni. ilyet máshol nem tapasztaltunk, hisz az is a szolgáltatás része kell hogy legyen. Ez egyfajta kényszerű borravaló adás, kizárólak készpénzben. Eléggé kicsinyes hozzáállás.
4Személyzet
4Tisztaság
3Ár / érték arány
4Kényelem
3Szolgáltatások
4Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Gyenge
2018. december 10.gyerekekkel járt itt 25 A szobát du 3 órától lehetett elfoglalni, mi 4 óra után érkeztünk és meglepődve tapasztaltuk, hogy nincs pótágy bekészítve és a 3. személyre a törölközők is hiányoznak. Egyből szóltunk a recepción, ahol azonnali intézkedést ígértek, ennek ellenére 1,5 óra telt el, mire igazán birtokba tudtuk venni a szobát.
Nyilván törölköző híján addig a wellnesst sem tudtuk használni. Egy profi helyen ilyen egyrészt nem fordulhat elő, de ha még is, akkor megkérnek, hogy üljünk e a lobbyban és fogyasszunk valamit a ház vendégeként, míg a szoba elkészül. Mondjuk nem is tudom, miért merült fel bennünk ez egyáltalán, hiszen 2 alkalommal vacsoráztunk a szállodában, s egyetlen egy alkalommal nem sikerült megkérdezni, hogy iszunk e valamit a vacsorához, pedig min fél órát töltöttünk el alkalmanként. Igaz nem hőzöngtünk, a gyerekünk sem ordítozott, bizonyára a normális viselkedéssel láthatatlanná váltunk. Ha nem fizettetik ki az 50% előleget, az első este haza mentünk volna. A gyerekprogramok megfelelőek voltak, az animátorok kedvesek, lelkesek, nagy gratuláció nekik. A wellness nagynak tűnik, de szombat délután élvezhetetlen volt az óriási tömeg miatt, hisz a külsős vendégek is elárasztották, és a szállodában is nagyjából telt ház volt. A szobáról még annyit, hogy a 2. épületben kaptunk egy elvileg superior szobát. Ez egy egymásba nyitható szoba egyik fele volt, zuhanykabinnal. A wellness meglehetősen messze helyezkedett el, s vizes fürdőruhában, fürdőköntösben a folyosók hidegek voltak. Az árak az egekben, mint az étteremben, mind a bárban, ráadásul a honlapon található étlap árai köszönő viszonyban sincsenek a valódi árakkal.
2Személyzet
4Tisztaság
2Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
2Étkezés
4Elhelyezkedés
Velence Resort & Spa válasza
Tisztelt Dömötör Csilla!
Őszintén sajnáljuk, hogy kellemetlen élményekkel távoztak szállodánkból, elnézést kérünk, amennyiben a bekészítésnél hibáztunk és nem volt meg a megfelelő számú köntös és törölköző, valamint a pótágy. Sajnálatos, hogy a vacsora alkalmával nem értek oda Önökhöz a felszolgálók, elnézést kérünk érte, megértjük, hogy ez nem elfogadható.
Szállodánkban kétféle superior szoba található, az egyik a főépületben, a másik a 2. épületben. Külön kérést az Önök részéről az elhelyezéssel kapcsolatban nem találtunk a foglalási rendszerben. Mindezek ellenére a helyszínen, a recepciós kollégánknak jelezve, tudtak volna Önöknek segíteni, akár egy főépületi szobacserével, amennyiben a foglaltság ezt lehetővé teszi. Továbbá a helyszínen lehetett volna jelezni az árakkal kapcsolatos észrevételeit. Tételesen átvizsgáltuk az Önök számláját, a különbség a számla és az itallap árai között annyi, hogy amíg az itallapon egy sorként tüntettük fel, hogy áraink tartalmazzák az ÁFá-t és a 10% szervizdíjat, a számlán mindezek külön soron szerepelnek. Kompenzációként szeretnénk felajánlani Önöknek a kellemetlenségekért egy díjmentes késői kijelentkezést, továbbá meghívnánk Önöket ebédre és egy választott üdítőre, vagy egy pohár borra. Bízunk benne, hogy a kellemetlenségek ellenére adnak még egy esélyt szállodánknak!
2018. december 13., , Velence Resort & Spa
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.